2011. április 1., péntek

52. fejezet - Szürke világ + díjak

Sziasztok!

Bizony, mindenki jól látja... végre meghoztam a következő fejezetet. Reménykedem benne, hogy örülni fogtok neki, ugyanis egy Rob-szemszög következik a történetben :) Most minden Rob-rajongó örülhet :)

Köszönöm a komikat az előző fejezethez: Betsy-nek, Chanel-nek, Eminek, Pixie-nek, Anikónak, Pusszy-nak, Dávidnak, Ilának, Csibimoon-nak, Szilvinek, Xrianának és Laurának, akit szívből üdvözlök :)

Két embertől is kaptam díjakat, amiket szeretnék megköszönni:
Betsy blogja: http://betsy-ariana.blogspot.com/
Heni blogja: http://titkokremnyeklmok.blogspot.com/

A díjakhoz tartozó szabályok:
1. Egy bejegyzés, amiben a díj logója megjelenik és a szabályok feltüntetésre kerülnek.
2. Belinkelni azt a személyt, akitől a díjat kaptad és tudatni vele, hogy elfogadod.
3. add tovább öt blogger írónak, és értesítsd is őket, valamint árulj el öt titkot magaddal kapcsolatban.
Titkaim:
 - Nem vagyok az a tipikus Robert Pattinson rajongó /"rajongó, aki nem rajong"- hogy barátnőmet idézzem/
 - Imádom a Glee-t :D
 - Nem csípem Kristen Stewart-ot, de lehet, hogy ez nem is titok? :O :D
 - Néha elég nehéz "szülés" egy-egy fejezet, ezért még van mikor pityergek is, ha nem nagyon akar összejönni az, amit elképzeltem... de azért nem adom fel ;)
 - ÓRIÁSI hazafi vagyok =D


Akiknek küldöm:
Klari: http://klarii-stories.blogspot.com/
Chanel: http://taylorlautnerstory-chanel.blogspot.com/
Liz: http://nevertobeforgotten-byliz.blogspot.com/
Brixi: http://robertp-fonix.blogspot.com/
A&B: http://hatethatloveyou.blogspot.com/


És a díjak: :)

















Köszönöm :) <3
Már itt is van a következő fejezet, ami elég kevéske, úgyhogy bocsánat :(
Jó olvasgatást!
Puszi: Klau





52. fejezet - Szürke világ


Rob szemszög





A világon soha semmi nem bonyolult, csak mi tesszük azokká őket. A félelem, a zavar, a megbánás, a csalódás mind-mind csak arra jó, hogy túlreagáljuk a dolgokat. Hihetetlen, hogy egy cseppnyi félelem mit hoz ki az emberből. Valakiből gyávaságot vagy éppen erőt. Sosem tudod, hogy mire vagy képes, amíg nem féltél igazán.

-          Jobban vagy már? – dugta be a fejét Liz a fürdőszobaajtón. A kezem nagyon remegett, de nem tudtam, hogy pontosan miért. Elhagyott minden erőm, ahogy kiadtam magamból a vacsorám.  Valamit még egy kicsit nyöszörögtem neki, félig részegen a hideg csempén feküdve, de még én sem értettem magam. Bevizezett egy törölközőt és a tarkómra tette, hogy enyhítse a rosszullétem. Ahogy a nedves anyag a bőrömhöz ért kirázott a hideg és csak még inkább remegni kezdtem. Lizzy hirtelen megijedt, ahogy újból a WC felé hajoltam. Újra a kesernyés íz töltötte meg a számat és fuldokolva adtam ki magamból mindent. Öt percig sem tartott az egész és én újra a hideg csempén feküdtem. Az arcomat a kőnek nyomtam és szorosan behunytam a szemem, mintha soha többé nem akarnám kinyitni.
-          Én vagyok a világon a legbüszkébb rád – mosolygott Liz felém hajolva.
-          Ebből látszik, hogy te nem vagy részeg – összeborzolta a hajam.
-          Már te is kezdesz kijózanodni. Órák óta ez az egyetlen értelmes mondatod. – Nagyot sóhajtottam, aztán feltápászkodtam a földről és fogat mostam, mindezt a nővérem tekintete által kísérve. A tükörből néztem, ahogy felfogja hullámos, szőke tincseit. A karján az az ezüstkarkötő lógott, amit tőlem kapott ajándékba. Csak különleges alkalmakkor viseli, mert fél, hogy elhagyja valahol. Egy rózsaszín selyemblúz és egy elegáns, fekete szoknya volt rajta.
-          Hová készülsz? – töröltem meg a szám a törölközőben.
-          Házavatóra… egy kis összejövetel. Nem leszek sokáig – nézett rám a szeme sarkából.
-          Nyugodtan maradhatsz. Értem nem kell aggódnod – erőltettem egy mosolyt az arcomra, mire hahotázásba kezdett.
-          Ugyanezt mondtad, mikor anyáék nyaraltak, mi meg Vic-kel buliba mentünk. Felgyújtottad a konyhát, mire hazaértünk.
-          De anya örült az új konyhabútornak – védekeztem, most már őszintén mosolyogva.

Egy fél órával később már én uraltam a nővérem házát. Pontosan tudtam, hogy Kim-ék új házát megy megnézni, mivel Emma nagy örömmel mesélte az új házat, amit Josh-tól kaptak. Még bírtam is volna ezt a Josh gyereket, ha nem ólálkodna Kim körül. Bevallhatom magamnak, hogy féltékeny vagyok, ezzel amúgy sem vitatkozna senki. De nem a féltékenység miatt ittam le magam. Sokkal inkább Emma története miatt:

-          Ha megtudja, hogy elmondtam neked, akkor kicsinál – rázta a fejét elutasítóan egy kórházhoz közeli kávézóban.
-          Soha nem áll velem szóba. Honnan tudná meg? – győzködtem. Hangosan felnyögött. A lába az asztal alatt fel-alá mozgott. Egy pillanatig elgondolkodva nézett rám, majd megint kibámult az ablakon.
-          Soha nem beszélt még erről senkinek. Én is a naplójából tudtam meg és azóta is azt kívánom, bárcsak ne tudnám – telt meg könnyel a szeme, habár még mindig nem nézett rám. A felhőkarcolók mögött kezdett lenyugodni a nap és a sötétség komoran szállt le közénk. Borzongás járta át a testem, ahogy eljutott a tudatomig Em mondata. Mi történt akkor?- csak ez zakatolt a koponyámban.
-          Kérlek! – Legszívesebben visszavontam volna. Most inkább menekültem volna, de sosem hagy nyugodni egy gondolat: már bántotta valaki. Emma a szemembe nézett és lassan bólintott. A terítő lelógó részét kezdte el piszkálni. Szándékosan kerülte a tekintetem, ahogy a terítővel játszott.
-          Születésnapi buliba indultak. Megengedték, hogy én fessem ki őket. Még csak 11 voltam és nem is lett egy remekmű az arcuk, ezért le is mosták később a fürdőszobában. De én így is boldog voltam. Amy nagyon hasonlított Kimre. Mindenki testvéreknek hitte őket. És aznap este volt a szülinapja Amynek. Szépen felöltöztek és egyik buli-hely jött a másik után. Persze nem ittak alkoholt, mert még túl fiatalok voltak hozzá. Hazafelé tartottak és Kim látott egy sötét árnyat a sikátor elején, de sosem félt a csövesektől. De ez rosszabb volt, mint egy csöves. Rosszabb volt minden másnál. Bohóckodtak és nevettek, amikor elkapta Kim karját és a falhoz szorította. Amy fejéhez pisztolyt szegezett. Akkoriban a város a híres „barát-gyilkostól” rettegett. Ő kapta el őket. Megkérdezte tőlük azt, amit minden áldozatától: „Melykőtöket öljem meg?” A lányok sírtak és próbálták rávenni, hogy hagyja életben mindkettejüket. A naplójában azt írta, hogy kinevette őket és, hogy azt hajtogatta nekik az a szörny, hogy csak segít kideríteni, hogy ki az igazi barát. Kimy ajánlotta fel magát. Hogy végezzen vele és engedje el Amy-t. Egymás kezét fogták és sírtak. Amy megölelte Kimet és elbúcsúztak egymástól, aztán arrébb állt, de nem engedték el egymás kezét. Kim becsukta a szemét és várt. Aztán egy hangos durranás és Amy a földre zuhant. Kim levegő után kapkodott és csak bámulta Amy-t, a gyilkos pedig annyit mondott, hogy szívesen. Aztán Kim elindult futva felé, mire ő is kapott egy golyót. Innen talán már tudod.

  

A kávéscsésze a földön hevert darabokra törve. Egy darabig csak néztem, ahogy a fekete folyadék befesti a fehér csempét. Hirtelen üvölteni támadt kedvem és mindent a földhöz vágni. Csak, hogy megtudja a világ, hogy mennyire fáj. Végül a fürdőbe mentem a felmosóért. Egy lapátra sepertem a törött csészét és a kávét felmostam. A szemetesbe vágtam a csészedarabokat, a felmosót pedig visszavittem a fürdőbe. Üres, semmitmondó cselekvések egy szürke világban.



Ha tetszett a fejezet, kérlek tisztelj meg néhány sorral, mert nagyon sokat számít a véleményed! :)

11 megjegyzés:

  1. szia:)

    nos eddig soha nem írtam komit vagy eleht h 1-2 de msot muszély emgtettem..

    ez leht h orbitálisan hülyén fog hangozni és érdekesen fognak rám nézni de nekem ez volt a kedvenc fejezet..megnem magyarázható dolog miatt..egyszerűen nm udom lírni miért de ez oylan ütős volt számomra..tényleg nem tudom megfogalmazni..sohase tudtam jól kifejezni magam de ez vmi nagyon jó fejezt lett..oylan,jajj hogy mondjadm..nagyon érzelmes..igaz rövid de ütött keményen..

    oké ez nagyon értelmetlen lett valszeg vissza se olvasom emrt akkor nem lesz belőle komi..:D

    egyébként nagyon jól írsz..Gratulálok a történet fantasztikus ez a fejezet pedig csodálatos lett
    ..csak így tovább..:)

    puszzi<3

    VálaszTörlés
  2. Szia Nővérkém!
    Nagyon tetszett ez a fejezet is, és most próbálom felfogni az olvasottakat xD
    Egyszer majd csak eljut a tudatomig xD
    Nagyon várom a folytatást!
    Puszy Chanel

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Eszméletlenül, lemondhatatlanul, leírhatatlanul szuper zseniális volt ez a rész!Imádtam! Nagyon szeretem az R szemszögeket! Szeretek a fejébe látni ilyenkor. Úgy hogy nagyon Köszi ezt a részt!:D Siess a következővel!
    Millió csók!
    Picilány

    ui: Még egyszer köszi a díjakat és, hogy gondoltál ránk!:D

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Ez nagyon jó lett!! Érdekes dolgok születnek a Rob-szemszögekből, jó őket olvasni. Kicsit mintha tényleg megismernénk.... ^ ^ Mondjuk kétszer kellett elolvasnom, hogy minden sort megértsek :o)
    Nagyon várom, hogy hogyan folytatódik a történet!
    Puszi! Ancsi

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Gratulálok a díjakhoz! Nagyon megérdemelted őket. :)

    Ez a fejezete... eszméletlen volt - talán ez a legjobb szó rá.
    Már azzal elnyerte a tetszésem, hogy Rob szemszögéből írtál, ezt még tetőzte az, hogy király volt benne az önmarcangolás. :D
    Az a rész, mikor Emma a gyilkosságról mesél... ejha. Szép munka. :)

    Csak így tovább Csajos!

    Puszi: Emi

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Nagyon tetszett. Rob 'kevés' mint, álltalában. Nem mintha tudna tenni valamit, de leinni magát, azért ami évekkel ezelőtt történt. Aztán már-már őt kéne sajnálni...
    Furcsa kis ego-gombóc ez a te Robod, nem igazán kedvelhető. Ne érts félre ez nem panasz, csak tény.
    Én sem vagyok rajongó, de szeretem a jó történeteket és szerencsére sokakat ihletett meg ő vagy a twilight. Ha megváltoztatod /figyelmen kívül hagyod/ a neveket és a sztori még áll, és szereted akkor jó. Nekem.
    Köszi és várom a folytatást.
    Xriana

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    jó kis rész lett,de nem erre számítottam:(Azt hittem,hogy legalább valami kis apró szösszenetet megtudhatunk Rob tervéről...de még mindig letargiában van! ezek után meg is érdemelné,ha elveszítené Kimet!
    De legalább megtudtam Kim teljes történetét...a legrosszabb ellenségemnek sem kívánom!!! Szóval Amy azért halt meg mert nem ajánlotta fel,hogy őt ölje meg először,tehát nem igaz barát?!

    Nagyon várom a kövit!

    VálaszTörlés
  8. Én férfiasan bevallom, hogy elbőgtem magam... legyen elég ennyi véleménynek :) Iszonyúan tehetséges vagy és büszke vagyok rád :) Szerencsés vagyok, hogy ismerhetlek :)

    Dave

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Hű, még én is megkönnyeztem. Ez nem semmi! Gratulálok csaj! Fantasztikus lett!
    Csók, Amy

    VálaszTörlés
  10. Szia!

    Jó ég, ez a feji...
    Amikor Amy meggyilkolását meséli Emma, juj, hátborzongató volt...
    Még most is a hatása alatt vagyok...
    Folytasd!!!Minél előbb:9

    pusz: csibimoon

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szeretem a rob szemszöges részeket!mindig kiderül a gondolataiból,az érzései sokkal bonyolultabbak,mint a látszat..
    kegyetlen,amit kim átélt...kész csoda,hogy képes volt ezek után mentálisan felépülni...
    csao dona

    VálaszTörlés