2011. március 28., hétfő

Kérdések - válaszok

Sziasztok!

Ne örüljetek, ez még nem a friss. Remélem, azért még elolvassátok ezt néhányan. Dávid - aki sikeresen teleirkálja chat-em - fejébe vett egy tipikusan Dávid ötletet, ezért inkább megelőzöm a bajt :P Szóval már kaptam néhány e-mailt, amibe sok-sok kérdést tettetek fel nekem (aminek nagyon örülök) és örömmel tapasztalom, hogy nagyon kíváncsiak vagytok rám :D Ezért úgy döntöttem, hogy itt is válaszolnék rájuk, nemcsak privát levelezésbe. Dave nagy ötlete pedig az volt, hogy feltesztek nekem kérdéseket, én meg válaszolok rájuk, ami oké, de nem értem, hogy ő mit akart ezzel kezdeni, mivel aki egy kicsit is érdeklődik (nem úgy :D) irántam, azt ír egy levelet... Mindegy, inkább én teszem ki az eddig feltett kérdéseket-válaszokat, mielőtt feltörné a fiókom :D (Megjegyzem: Ez esetben halott vagy Dávid!)


Mivel nem tudom, hogy kiírhatom-e a neveteket, így inkább nem teszem.





1. Ki a kedvenc szereplőd?
Erre természetesen egyértelmű a válaszom: mindenki. Mivel én írom a történetet, mindegyiküket egyszerűen imádom, még akkor is, ha néha balfékek =D Végül is, én teszem azzá őket...

2. Miért nem raksz fel egy videót, amin énekelsz? 
Mert ez Dave ötlete és mert szerintem nincs jó hangom. És itt lezártam a vitát (igen, Emi ez rád is vonatkozik :D)

3. Mit olvasok mostanában? És ki hat-e a történetedre?
Pont most fejeztem be a Beastly-t (akkor mikor ezt küldte ... :D akkor pont az Utolsó dalt olvastam), ami Szépség és a szörnyeteg 2, de mivel az a kedvenc mesém, ezért természetesen imádtam! :) Maximum annyiban befolyásolja a történetemet, hogy az olvasástól megjön a kedvem az íráshoz :)

4. Miért pont Robert Pattinson-ról írsz?
Ezt a kérdést már én is sokszor feltettem magamnak :D

5. Ki az a Dávid? XD
Ez a kedvenc kérdésem idáig XD A történetben Matt-et "játssza". Már sokszor "meggyanúsítottak" minket, hogy járunk, de szigorúan csak baráti-testvéri kapcsolat van közöttünk. Most elgondolkodtam rajta, hogy tegyek-e ki képet róla, de még nem vagyok olyan gonosz :P Egyébként nagyon szép hangja van, abban is és minden másban megegyezik az én Matt-emmel. Ja, nem, mert szőke haja és kék szeme van :D

6. Milyen érzés, hogy mások is olvassák azt, amit te alkotsz?
Egyrészt nagyon jó, másrészt ijesztő. Jó, mert nagyon sok pozitív visszajelzést kapok és nagyon sok embert megismerek ezáltal. Másrészt egy kicsit ijesztő, mert senki nem nézi ki belőlem, hogy én tudok (vagy legalábbis rajta vagyok) írni. Még a legjobb barátnőm is tátott szájjal fogadta a bejelentést :D Az írókat általában mindenki strébernek és kockának gondolja (nem akarok megbántani senkit) és én nem igazán tartozom egy csoportba se.

7. Mi segít az írásban?
Hát a zene. Mondjuk, az nekem mindenben segít. Ha netalántán elakadok egy-egy fejezetnél és a zene sem segít, akkor képeket, videókat, idézeteket nézegetek és utána tüstént megjön a kedvem. De már volt nekem is olyan, hogy két hétig nem írtam semmit. Utána meg csak úgy jöttek az ötletek, szóval néha kell egy kis áramszünet ;)

8. Mit csinálnék, ha Robert Pattinson jönne velem szembe az utcán?
Ezt a kérdést mindenki felteszi nekem. Emberek, én olyan lazán elsétálnék mellette, mint a huzat. :D Amúgy is kevés esélyt látok erre (bár azt sem gondoltam volna, hogy egyszer megfordul Magyarországon)...

9. Miért pont ezt a címet adtam a történetnek?
Most mindenki kapaszkodjon meg, mert nagyon fogtok nevetni. A húgommal néztük a Disney Chanel-t (jól kezdődik, mi? ;)) és akkor ment a Randiztam egy sztárral. Abban a filmben van egy szám: Hero. Azonnal megtetszett és lefordítottam a dalszövegét és utána még jobban szerelmes lettem a dalba.

10. Volt már olyan, hogy abba akartad hagyni az írást?
Igen, pontosan akkor mikor Robert itt volt Magyarországon. Akkorát csalódtam benne, hogy az valami eszméletlen... ha jól emlékszem, utána kezdtem el kínozni a történetemben :P Egyébként azóta sem tudok már úgy ránézni, mint azelőtt, de úgy látom ez nektek nem jön vissza a történetből :)

11. Melyik részt szeretted írni?
Uhh.. abból volt egy jó pár... igazából mindet, de nem nagyon meglenni az eseménytelen leírásoknál, pedig tudom, hogy az is nagyon fontos.

12. Ki a hősöd?
A szüleim :)

13. Sok blogon/adatlapon olvastam néhány dolgot, ami ismerős volt. Aztán rájöttem, hogy tőled van. Nem zavar téged?
Igen, már én is észrevettem néhány adatlapon azt az egy mondatot, ami csak úgy hirtelen ugrott be a történet leírásánál: "Egy lány, aki mert álmodni." Annyira nem igazán zavar, csak vicces volt azzal a mondattal találkozni egy vadidegen adatlapján. Nekem különösen jó élményt szerzett :D

14. Ki olvassa ezeket egyáltalán? :D Jó, ez az én kérdésem volt :D Na, nem is zaklatlak tovább titeket :) A frissre még egy nagyon picit várni kell, de hamarosan itt lesz az :)



Puszi nektek! :) <3

4 megjegyzés:

  1. A 2. kérdést válaszát cáfolom. És még lesznek egy páran, ha felteszek egy-két videót a próbákról :D Jól gondolod, most fenyegetlek :D

    A 3. kérdés: Én is imádom a Szépség és a szörnyeteget, tudod együtt néztük nem is olyan rég :D

    4. kérdés: Én sem értem, miért róla írsz, ha itt vagyok melletted én :P

    5. kérdés: No comment^^

    6. kérdés: Hidd el, én sem néztem ki belőled :D

    7. kérdés: Majd a Mrs. Robert Pattinson-os fanfiction-mbe (ami rólad fog szólni), felhasználom a tippeket. Köszi! :D Emi, a design lehet a tiéd :D

    8. kérdés: Hát, sztem én melletted sétálnék :D

    9. kérdés: Randiztam egy sztárral? Disney Chanel? Kivel barátkozok én?! :O

    10. kérdés: Na, akkor tényleg ki voltál akadva. Viszont én nagyon jót szórakoztam, mikor hangosan szidod, miközben a TV-ben mutatják. A kedvenc párbeszédünk, amit mindenkinek tudnia kell: én - Nem megyünk le Pestre? te - Hülye vagy? Még megverném... XD

    11. kérdés: Nekem ez nem volt elég konkrét...

    12. kérdés: Engem kihagytál :P

    13. kérdés: Néha már én is kezdek úgy beszélni, mint te... már ha ez idézésnek számít. Nem is tudtam, hogy ilyen híres vagy?:O

    14. kérdés: Én voltam olyan hülye :D

    Szeretlek cicám! :D Csak hogy a "randis" verziót tagadjam ;)

    Dávid voltam... de úgyis tudod...

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Csak, hogy az utolsó kérdésedre válaszoljak: Én olvasom... és jókat kacagok rajta. Bár volt olyan dolog, aminél felszaladt a szemöldököm a homlokom közepére: komolyan? én nem így gondolom... :P

    Arról ne is beszéljünk, hogy szerinted nincs jó hangod. Nyugi, nem te fogod hallgatni. :P De ha ide nem rakod fel, sebaj, akkor felrakjuk a fanfiction-ra amit rólad készítünk... :P

    Na, légy rossz, ahogy szoktál! :P

    Puszi: Emi

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    1.Hhmm...Azt kell mondjam,hogy Matt :D
    2.Naaaa légysziiiii!*_*
    3.Olvastam én is és nekem naaagyon tetszett.
    A szereplők közül Will volt a kedvencem :)
    4.-10. Robert Pattinson -.- Mikor nálunk volt ÉS RÁADÁSUL IDE REPÜLT SZUTYOK(Stewart)IS...
    egész nap csak szentségeltem :S Akkor sokan csalódtak Robban...
    5.Ez nagyon cuki volt :)Nekem is van egy ilyen 'bátyám' és hiába mondjuk hogy csak barátok vagyunk...az emberek ezt nem tudják felfogni :/
    6.Tehetséges vagy(vagyis hát én így gondolom)
    de én azt mondom hogy az a lényeg,hogy élvezd amit csinálsz.A többiek véleménye, az csak másodlagos ;)
    8.Akkor te még a jobbik eset vagy...
    Ha én találkoznék vele,jól megdobálnám paradicsommal...(mármint ha lenne nálam paradicsom,ha nem lenne akkor mással...xD)
    13.Ez is csak azt jelenti hogy valakinek nincs elég fantáziája,ezért a jobbaktól veszi az ötleteket...Grat nekik!:/
    14.Ömmm...ÉN?
    És ha jól látom Dave és Emi,meg még 16 titokzatos személy is...
    Na jó...ez elég hosszú lett...Bocsi :(
    Puszi:
    Zora

    VálaszTörlés
  4. Kicsem büszke lehetsz magadra..én képes voltam elolvasni...hősök közül kihagytad a nevem de elnézem neked:D nemgáz:D
    most muszáj volt lebuktatni h. néztük a Disney Channel-t?xdxd
    Amugy első kérdés...Matt és Emma tudnodkell.xd
    A két leghülyébb.xd ( lehülyézem sajátmagam no problem.xd)
    Dávid legyélmár oylan rendes hogy a design-et én hadd csináljam.
    köszii.^-^

    Ui.: Szeretlek Picilány. <3

    U.u.i: Imádom hogy utálsz.^-^ xd

    VálaszTörlés