2011. március 24., csütörtök

51. fejezet - A gomb

Sziasztok!

Ma elég rossz hírt kaptam, de nem akartam, hogy fejezetek nélkül maradjatok és egy kicsit szeretném is, hogy "velem" legyetek :) Szóval meghoztam a következő fejezetet, remélem tetszeni fog mindenkinek :)

Köszönöm az előző fejezethez kapott komikat: Dávidnak, Eminek, Pusszy-nak, A&B-nek, Chanel-nek, Zoé-nak, Zorának, Pixie-nek, Xriana-nak, Heninek, Klarinak, Csibimoon-nak :)

Jó olvasgatást!
Remélem, egy kicsit feldobom a napotokat! :)
Puszi: Klau







Reggel a megszokott pityegésre keltem fel, ahogy már sokszor mostanában. Pontosan nyolc órakor nyitottam ki a szemem. Talán annyi jelentősége van ennek, hogy a húgom órái most kezdődtek el. Az egyetemen majd csak két óra múlva lesz órája a többieknek. Azután Lucy eljön hozzám és elhozza a lefénymásolt lapokat, amiket meg kell tanulnom, ha nem szeretnék megbukni. Volt rá lehetőségem, hogy nyáron vizsgázzak, de minél hamarabb szeretnék túljutni rajta. Még akkor is, ha ezt a kórházban kell véghezvinnem. Mármint a tanulást.

Megpróbáltam felülni a kényelmetlen ágyban, de a nagy igyekezetemnek köszönhetően lelöktem az éjjeli szekrényemen lévő poharat, ami hangos csattanással tört össze a padlón. Csak akkor vettem észre, hogy valaki mocorog a kanapén és nem egészen összefüggő mondatokat présel ki magából. A takaró alól előbújó sötétbarna hajfürtök tudatták velem, hogy Josh bújik meg a keskeny kanapé rejtekében.
Mivel még mindig voltak bennem „drótok” nem tudtam szólni egy nővérnek sem, ha meg a nővérhívót megnyomom már újraélesztésre készülnek azonnal. Josh-t pedig nem akartam felébreszteni, mivel este elég sokáig beszélgettünk. Na jó, muszáj leszek megtenni.

- Josh – suttogtam halkan. A Matt-es együttalvásaimból tudom, hogy a pasikat célszerű nem hangosan felébreszteni. Olyankor sokkal morcosabbak, mint általában. Viszont Josh csak békésen szuszogott tovább.
- Josh! – mondtam most már határozottabban, mire a sötétbarna buksi felemelkedett, majd visszazuhant a párnára. A szememet forgattam. A pasikat tényleg képtelenség békésen felébreszteni. Más módszerekhez kell folyamodnom.
- 911! 911! Ez nem gyakorlat, ismétlem, nem gyakorlat! – kiabáltam, mire Josh azonnal talpra ugrott és a közelében lévő banánt azonnal rám szegezte.
- Fel a kezekkel! – kiabálta, miközben csak hunyorgott a csipái mögött.
- Most megfogtál – vigyorogtam a banánra, amit még tegnap hozott be Emma. Josh zavartan nézett a „fegyverére”, majd visszatette az asztalra. Álmosan dörzsölgette nagy, barna szemeit, amit később rám meresztett. Hirtelen a fáradtságon kívül riadalom költözött a tekintetébe.
- Valami baj van? Mit hozzak? – nézett körül a szobában, mire csak elnevettem magam.
- Ami azt illeti, török-zúzok. De nem akartam szólni az ápolónőknek, mert ha egyet is csengetek, már gyógyszerrel tömködnek, tök mindegy, hogy mi a bajom.
- Jól van, kerítek egy lapátot. Addig nézd meg a híreket, jó? Nem szeretek lemaradni a világ dolgairól. – Josh jobban szemügyre vette az okozott kárt, majd sec-perc alatt el is takarította. Én addig a TV-t kapcsolgattam, egészen addig, amíg meg nem találtam a CNN-t. Josh mellém húzta a szoba sarkában álldogáló egyetlen széket, majd leült rá, kinyújtva hosszú lábait.

A híradó megnézése után Josh megvárta, amíg megreggelizek utána elment. Ő is vett magának szendvicset a büfében, így együtt falatoztunk miközben Matt-ről és a jövőről beszélgettünk. Josh, mint szerető és aggódó báty, fenntartja a jogát, hogy beleszóljon Matt életébe, aki ezt nagyon nem szeretné. Persze Josh nem akarja rákényszeríteni Matt-et, hogy ő is legyen rendőr. Inkább csak megpróbálja megmagyarázni neki, hogy miért olyan fontos törődnünk a jövőnkkel. Matt még gyerek, ahogy én is. Még a szüleink, testvéreink mögött állunk.

Beszélgetésünket követően elhatároztam, hogy tényleg folytatom az írást. Nem érdekel, hogy hány órát is kell végigbőgnöm csak azért, hogy elképzeljem Rob-ot. Menni fog, mert hiszek benne és magamban. Mennie kell, mert ez az álmom…

- Kimberly! Nagyon jó hírem van! Josh már elment? – nézett körbe a szobában tanácstalanul Jessica, az orvosom.
- Igen, még reggeli után. Csak nem kiengednek végre? – reménysugár futott végig a lelkemen, hogy kiszabadulhatok ebből a börtönből. Jessica szélesen elmosolyodott.
- Holnap délelőttig még ki kell bírnod, aztán szabad vagy.
- Komolyan?! Ugye nem viccel?
- Dehogy viccelek, nincs is humorérzékem – kacsintott rám, majd eltűnt az ajtó mögött. Azonnal felkaptam a telefonom és körbetelefonáltam mindenkinek, hogy holnaptól szabad állampolgár vagyok.

Boldogság hullámai csapkodták a lelkem, hogy holnap végre láthatom a napot, nemcsak egy üvegen keresztül. Érezhetem a „friss” levegőt, a nap sugarait a bőrömön, a csövesek bűzét a metrón. Szép az élet…

- Ezt nem hiszem el! – csapta be az ajtót indulatosan Jason.
- Én sem! Kiengednek! – tapsikoltam, majd Jason rosszkedvű arcára pillantottam. – Mi a baj?
- Ne érts félre, nagyon örülök neked, de megint lemondta a randit. Itt végeztem! Soha nem beszélek vele többet!
- Jason, kérlek nyugodj meg! Biztos vagyok benne, hogy meg lehet magyarázni ezt az egészet. Mit mondott? Miért nem jó?
- Megint a nővére.
- Lehet, hogy nagyon beteg. Akkor viszont nem kellene most magára hagynod.
- És ha kamuzik?! Szerintem egy másik barmot hülyít. Amúgy meg hogy hagynám magára, ha nem is vagyok mellette?
- Mellette vagy, csak nem szó szerint. Ülj már le, mert elszédülök! – szóltam rá, mikor már a nyolcadik körét tette volna a szobában. Nagyot sóhajtva engedelmeskedett, majd a szeme sarkából rám nézett. Volt ebben valami. Mintha mondani akart volna valamit. Már rá is kérdeztem volna, mikor újra hangosan csapódott az ajtó. Most a húgom viharzott be rajta. Ő sem tűnt boldognak.
- Utálom a pasikat! – jelentette be, majd ő is elkezdett fel-alá mászkálni, mint Jason az előbb.
- Üdv a klubban! – mosolyogtam megértően, mire Jason felszisszent.
- Hát neked meg mi bajod? – nézett rá a húgom felhúzott szemöldökkel.
- Utálom a csajokat.
- Nőtöbblet van, én a helyedben elhúznék – vont vállat Emma.
- Em! – szóltam rá, mire újra vállat vont. – Mi történt?
- Nem értem, hogy miért nem lehet megérteni engem. Csak annyit kértem tőle, hogy halasszuk el a randit, erre meg kitört a III. világháború! Ki érti a pasikat? – támaszkodott a falnak.
- Leülsz? – nézett rá Jason.
- Nem.
- Mit mondtál neki? – kérdeztem.
- Hát, hogy… szóval csak azt, hogy dolgom van.
- Miféle dolgod?
- Ahj, Kim! Kiengednek! Itt akartam lenni veled – temette a kezébe a fejét, majd lassan leereszkedett a földre.
- Leülsz? – kérdezte Jason.
- Hagyj már békén! – kiabált rá a húgom. Egy szürke pólót és egy világoskék farmert viselt Em, Jason pedig egy világoskék pólót és szürke farmert. Vajon összeugornának, ha benyögném azt, hogy összeillenek? Összeillenek. Na, ne!
- Jason mit érzel a csaj iránt? – kérdeztem kicsit kábán, mire rám kapta a tekintetét, de azért válaszolt.
- Hát nem is tudom. Jó lenne már vele lenni, de folyton közbejön neki valami.
- És szerelmes vagy? – kérdezte a húgom, mire Jas elvörösödött majd rám nézett. Sajnos ugyanazzal a kíváncsi tekintettel találta szembe magát. Beletörődve ennek következményeibe, felsóhajtott.
- Igen. És te a fiúdba? – nézett most a húgomra. Em megigazította a szemébe lógó szőke hajtincsét, míg a válaszon gondolkodott.
- Talán – mondta végül, mire Jas felszisszent.
- Most igen vagy nem? – türelmetlenkedett.
- Jó, akkor igen – adta fel a húgom – Most boldog vagy?
- Repdesek – válaszolta egykedvűen Jas. Hihetetlen, hogy csak engem érint a megvilágosodás. Mondjuk engem is elég későn… De nem avatkozhatok bele. Viszont, ha tényleg nem avatkozok bele, akkor még jobban összevesznek. Na jó, az sem biztos, hogy az amit gondolok, tényleg igaz.
- Oké! Em add ide a telefonod!
- Minek?
- Megvan a száma? – bólintott, majd a kezemmel intettem, hogy jöjjön ide. Egy nyögés kíséretében felemelkedett a földről és kivette a zsebéből a telefont. Kikereste a számát, majd kérdőn nézett rám. – Beszéltetek már telefonon?
- Nem.
- És nem hívod fel?
- Nem!
- Akkor majd én felhívom.
- Nem!
- Kérem azt a telefont! – mondtam kicsit szigorúan a hatás kedvéért. Az ismerős szám láttára elmosolyodtam. – Biztos, hogy nem hívod fel?
- Leszarom – emelte fel kissé az állát, majd csípőre tette a kezét.
- Hát jó – nyomtam meg a hívás gombot, mire kitágult a pupillája, de igyekezett úgy tenni, mintha nem érdekelné. Egy kis időn belül Jason telefonja hangos üvöltésbe kezdett. Még mindig unalommal, vegyes dühvel szólt bele a telefonba.
- Igen?
- Jason? Itt Kim. Csókold meg a húgom! – vigyorogtam és egyszerre elállt mindenki lélegzete. Em-re néztem, aki paradicsom vörös volt és tátott szájjal nézett Jasre, majd Jasonre, aki inkább fehér volt, de a tátott száj nála is megvolt. Aztán szó nélkül indultak meg egymás felé és szenvedélyesen megcsókolták egymást.

Ápolónők, gyógyszerek, injekciók ide vagy oda… én megnyomom azt a gombot.


Ha tetszett a fejezet, kérlek tisztelj meg pár sorral, mert nagyon sokat jelent a véleményed! :)

12 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszett ez a rész is!
    A poénok nagyon nagyok voltak benne, főleg amikor a banánt fogta meg Josh xD
    Kicsit rövid volt, de nagyon tetszett:D
    Siess a folytatással!
    Puszy Chanel

    UI:. Tudom, hogy minden rendben lesz!;)

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Ez nagyon jó lett, komolyan... kész vagyok. :D

    És Josh is benne volt. :)

    A többit majd elmondom... :)

    Puszi: Emi

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Szuper rész volt, az én napomat feldobtad. Egy szem Rob nem volt benne, mégis imádtam. :D:D
    Két lökött, hogy bénáznak és nem jönnek rá, hogy egymásnak írnak. Jót nevettem. Köszönöm. :D
    Pixie

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Jaj, nagyon aranyos lett a fejezet! Az egész nagyon szupi, nem is tudnék kiemelni belőle semmit sem!!! :o)Tényleg feldobtad a napomat, köszönöm szépen!
    Remélem Te is hamarosan jobb kedvre derülsz, nem tart majd sokáig a "rossz hír" hatása!
    Puszi! Ancsi

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Csak annyit mondok, hogy éreztem :)
    Úgy örülök nekik :)
    Olyan aranyosak :D Nem hiszem el, hogy nem esett le nekik... azért ennyire nem lehetnek.... :D
    De azért imádom őket :)
    De azért most már örülnék neki, ha Kim szerelmi élete is rendbe jönne :)
    Várom a folytatást :D
    Pusszancs

    VálaszTörlés
  6. Szia húgi!

    ÁÁÁÁÁ KINYÚLTAM!!! :D Tök hülye vagy :D Jó, azért szeretlek! :D Jason&Emma forever!! :D Komolyan, ezt kitalálni... vagy elmebeteg vagy, vagy zseniális író :D Habár a kettő nem biztos, hogy kizárja egymást... :D

    Ne legyen rossz kedved! Minden rendben lesz :) Am. elfelejtettél zenét rakni a fejezethez. Milyen dolog ez? :D Ezért büntiből felrakunk egy videót, ahogy a Get it right-ot énekled a Glee-ből :P Ki van benne?

    Dave voltam :D <3

    VálaszTörlés
  7. SZIA!
    NAGYON JÓ LETT, ÉS A SVÉD-CSAVAR....
    MEG VOLTAM GYŐZŐDVE, HOGY A JASON KIMBE SZERELMES, DE EZ A BIZARR ÖTLET, HOGY EMMÁBA....
    NAGYON MEGLEPŐ VOLT, ÉS ARANYOS, AHOGY RÁJÖTTEK.
    VÁROM A FOLYTATÁST.
    ÜDV:ILA

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    Ez annyira édes volt, ki hitte volna, hogy Em és Jason, De tényleg összeillenek.
    Most már csak Rob hiányzik:) De remélem,ha végre hazamegy, és írni kezdi újból a blogot, akkor kicsit megint közelebb kerülnek egymáshoz.

    pusz: csibimoon

    VálaszTörlés
  9. Szia!

    Josh és Emma nagyon aranyosak voltak:)Kim hogy jött rá,hogy ők ketten...? De nem is ez a lényeg,hanem az,hogy boldogok legyenek:)
    Nekem is hiányzik már Rob...Remélem valami békülési terven töri a buksiját és nem Kristenel enyeleg:)

    Nagyon várom a kövit!

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Nagyon tetszett. Aranyosak. Nekem nem hiányzik Rob /annyira/, mert erős a többi karaktered is. Nem csak díszletnek vannak, hanem saját hátterük, történetük van amit én személy szerint, nagyon bírok.

    Várom a folytatást:
    Xriana

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Én tegnap találtam a a töridet, és nagyon nagyon tetszik:D:D:D:D Nagyon ügyes vagy, és annak örülök a legjobban, hogy végre egy történet, amiben nem egyből a testiségre térnek rá, hanem húzzák ameddig csak lehet:D:D Na meg nem utolsó sorban(lehet,h szadistának fogsz tartani:D) de szeretem azokat a könyveket, amiben sokat bántják egymást, mert azon lehet sírni:D(nem mazochista sem vagyok:D)
    Na de szóval nagyon várom a kövit!
    Siess!
    Puszi♥

    VálaszTörlés
  12. ezek hülyék!a legjobb értelemben!...vicces volt!
    csao dona

    VálaszTörlés