2011. április 4., hétfő

13 év

Helló! Én Dave vagyok és sikerült feltörnöm (egy kis segítséggel) húgi blogját =D Ne ölj meg!!!!!

Mivel most nem akarok csúnya szóval kicseszni vele és mivel ma egy nagyon jeles nap van ezért úgy döntöttem, hogy itt meglepem. Szóval: MEGLEPI!!! =D

Pont ma van 13 éve, hogy megkértem istennőm kezét =D Jól érzed, most nyalizok, mert bűntudatom van =D Négy évesek voltunk és egy esküvőn találtam meg a "nagy Ő"-t, a mindenki által ismert Klauban. Na, ma már énekeltem is neki és írtam is egy verset (ami nem a legjobb és én nem vagyok író, szal nézzétek el nekem)

13 éve, hogy felragyogott a Nap,
13 éve, hogy angyalom vagy.
Minden szép emlék, mi szívemben hever,
Minden könnycsepp csak hozzád vezet el.

Ha minden rosszra fordul én veled leszek,
Ha rossz útra térnél én veled megyek.
Gyönyörű mosolyod megment a rossztól,
Hát fogd meg a kezem és ments meg a gonosztól. XD

Mondtam, h nem egy remekmű, de azért tőlem neked =D <3

Ne haragudj, hogy feltörtük a fiókod =)


Ha már itt vagyok, teszek fel néhány képet a "civil" életedről ;)









Hercegünk :)


<3


Viszlát mindenkinek: Klau vőlegénye ;) /Dave/

Ui.: Retteghetsz a videótól ;)

7 megjegyzés:

  1. Szia Dave!

    Ez nagyon aranyos volt tőled!

    Ahhoz képest, hogy nem vagy költő egész jó lett a vers is. :)

    Boldog Évfordulót! <3

    Puszi: Emi

    VálaszTörlés
  2. Hát ezzz...ezzzz....ezz... OMG! Dave, milyen kis figyelmes. Jaj ez nagyon aranyos!!! :)
    Boldog évfordulót!!!!
    Csók, Amy

    VálaszTörlés
  3. Gratula Klau!
    Jó a pasi!

    Boldog Évfordulót!

    Pusz Heni

    VálaszTörlés
  4. Boldog fordulót:)
    Nem semmi a pali:D

    csibimon

    VálaszTörlés
  5. Deee aranyoooos *.* :)
    Boldogot!

    Zora

    VálaszTörlés
  6. Hááááááááááááááááát ez nagyon jó nekem nagyon bejött :D

    VálaszTörlés