2011. március 17., csütörtök

49. fejezet - A szárnyszegett angyal

Sziasztok!

Meghoztam a következő fejezetet! :) Örülök, hogy ennyire tetszik az új design! :D

Ezenkívül még a sok-sok kominak is örülök. Nagyon szeretném megköszönni nektek, hogy bármilyen módon, de értésemre adjátok a véleményeteket a történettel kapcsolatban. Egyrészt innen merítek ihletet, és innen látom, hogy jó irányban haladok-e. Másrészt rengeteg erőt ad nekem :) Ezer köszönet még azoknak, akik rendszeres komiznak nekem :) Remélem, mindenki tudja, hogy kikről beszélek!

Ezt a fejezetet az egyik legjobb barátomnak, Dávidnak ajánlom. Ha belekukkantottatok a chat-be akkor már találkozhattatok a nevével. Hát mit mondjak... az én bolondom :D És a tiétek is, ha Matt-nek hívják :P
Szóval remélem, hogy neki is és nektek is tetszeni fog!

Mivel a "zenés-szavazás" is véget ért, ezért itt az ajánlott dal a fejezethez: Backstreet Boys - Don't try this at home

Jó olvasgatást!
Puszi: Klau






Emma szemszöge


Reggel halványan jutott el a tudatomig, hogy már másnap van. Ráadásul hétvége. Még adtam magamnak néhány perc lustálkodást, aztán kikeltem az ágyból. Utána a szokásos rutin: megreggeliztem, fogat mostam, olvastam egy kicsit, felöltöztem. A lakás irtó nagynak és üresnek tűnt Kim nélkül.

A lila pólómra felvettem egy szintén lila pulcsit és kiléptem a bejárati ajtónkon. A vállamon lógott az a kistáska, amit még Kimtől „örököltem”. Bezártam magam mögött a házat és gyalog elindultam a kórházba. Anya éjszakás volt. Mélyen aludt, mikor eljöttem, így írtam neki egy cetlit, hogy tudja merre leszek. Bár szerintem a cetli nélkül is pontosan tudná, hogy hol vagyok.

A St. Gabriel kórház előtti utcára fordultam, ahol egy igazán otthonos kávézó működött. Betértem az eldugott helyre, majd a szokásos helyre ültem be. A falak sötétbarnára voltak mázolva és gyönyörű tájképek lógtak rajtuk. Én mindig a sarokban lévő bokszban foglaltam helyet, ami közvetlen közel volt a hatalmas üvegablakhoz, ami a kávézót választotta el az utcától. Így nyugodtan tudtam ücsörögni és nézni az idegen embereket. Nem volt nagy hely a Blue Stars, de itt tartottak open-mic esteket, úgyhogy feldobta a hangulatot a zene. Igaz, a zenés műsorok általában este voltak, így én csak egyszer tévedtem be ide, akkor is Matt-el mentünk hazafele a kórházból és rávettem, hogy nézzünk be. Meghallgattunk néhány számot és megbeszéltünk, hogy egyszer ide elhozzuk Kimet is. A kis emelvényt – ami itt a színpad funkciót töltötte be – színes fénycsövek szegélyezték, ami éjjel a színeit váltogatta. Most a gyertyák adták meg a hangulatot az embernek, hogy elmélázva bámuljanak kifele a New York-i utcákra.
Jim, a pincér, egy szó nélkül hozta a forrócsokimat. Hálásan rámosolyogtam, hogy megjegyezte a rendelésem. Ő is kedvesen rám mosolygott, majd felvette az ugyancsak nemrég érkező vendégek rendelését. Mondjuk nem volt nehéz dolga az italom megjegyzésében. Amióta Kim kórházban van, azóta minden nap betérek ide és rendelek egy forrócsokit. Kimy-vel is mindig azt iszunk, ha rossz kedvünk van. Nagyon rossz érzés kerít hatalmába, akárhányszor meglátom a kórházi ágyában az én egyetlen nővérkémet. De mindig rám mosolyog és felém nyújt egy bögre forrócsokit. Attól még rendszeresen járok ide, bemelegíteni egy fröccsel. Az utóbbi napokban ráadásul társaságom is lett. Mondjuk, ha ezt valaki megtudná, tuti, hogy kitörne a III. világháború.
Fülhallgatóval a fülemben szürcsölgettem italomat, közben Katy Perry – Teenage Dream című számára járt a lában, mikor szokásos partnerem leült velem szemben. Az ő kávéját is kihozta Jim, anélkül, hogy rendelni kellene. Mi tagadás… a partnerem sem éppen egy elfelejthető fazon.

- Nem kérsz sütit? – kérdezte Rob, aki megint kicsit összeesettnek tűnt. Amióta bejelentették, hogy együtt vannak Stewart-tal, azóta egyszer sem láttam mosolyogni. Kivéve néhány kivételes alkalmat.
- Jöhet! – villanyozódtam fel az ingyen kaja gondolatára. Pár percen belül Jim már le is tette az asztal közepére a tányérra helyezett fánkokat. Elvettem egyet – Megjegyzem, rémesen nézel ki.
- Kíváncsi vagyok, kitől örököltétek ezt a szókimondó hajlamot – mosolygott halványan, miközben kibámult az ablakon. Egy szürke farmer, fehér póló és sárga ing: ez volt rajta. Lefényképeztem magamban ezt az arckifejezést, hogy majd mikor hazamegyek, lerajzolhassam. Mindig ezt csináltam a találkozóink után. És még a címe is megvan a képnek: „A szárnyszegett angyal”. Ez nagyon odavág.
- Észrevettem, hogy csak akkor mosolyogsz, mikor Kim szóba kerül.
- Egyáltalán nem került szóba.
- Többes számot használtál. És mint már említettem, mosolyogtál. És amikor beszélek Kimről, akkor is mosolyogsz.
- És baj? – még mindig nem néz rám. Szórakozottan nézett végig a kávézóban, miközben a kávéját kavargatta.
- Nem. Csak gondoltam rákérdezek miért, ha már az életemet kockáztatom miattad – nyeltem le a fánk utolsó részét. Levettem a tányérról az újabb áldozatot.
- Nem kötelezlek semmire. Csak megkértelek, hogy mesélj, mi van vele.
- És én meg is teszem néhány ingyen fánkért – mosolyogtam.
- Jó veled üzletelni – nézett most már a szemembe. Picit álmosnak láttam és láttam a tekintetén, hogy valamiért az alvás sem megy neki.
- Csak azért adtam be a derekam, mert tudom, hogy szereted. Csak egy lúzer vagy, hogy elmondd neki az egész történeted.
- Unom, hogy te meg Lizzy is jobban tudjátok, hogy mit érzek – kicsit feldühítettem.
- Hát, ha egyszer pasi vagy… - erre már elnevette magát.
- És, hogy van a barátod? – vágott vissza.
- Nem a barátom – rántottam meg hetykén a vállam. Azonban a gyomromban lepkék milliói eredtek útnak.
- Még – nézett fel rám hosszú szempillái alól.
- Még – értettem vele egyet. A fánkot leöblítettem forrócsokival. – A lúzert nem is tagadtad.
- Beismerem a hibáim.
- Csak annak nem, akinek kellene.
- Ne kezdjük ezt megint! – kérlelt szinte könyörögve. Azoknak a szemeknek meg nem mondhattam ellent. Igaz, amikor először találkoztam itt vele, majdnem megöltem. Elkezdett nekem mesélni olyan dolgokról, amiről nekem gőzöm sem volt. Mint például, hogy megalázta Kimet az egész osztálya előtt. Na, akkor felpattantam az asztaltól és torkom szakadtából kezdtem el kiabálni vele. Már ott jártam, hogy megütöm, de láttam, hogy mennyire össze van zuhanva. Persze az egész kávézó minket nézett… Azóta pedig már mindent elmondott, amit érez. Kivéve azt az egy szót nem, amiről tudjuk, hogy parázik kinyögni: szeretem. A fene se érti a pasikat…
- Mi újság a barátnőddel? – még elnyúzottabb képet vágott. Nagy nehezen sikerült nem kinevetnem. – Nem értem, miért teszed ezt magaddal.
- A marketing nagy hatalom.
- És hagyod, hogy helyetted éljék az életed?
- Úgy beszélsz, mint a nővéred – mosolygott, majd nagyot nyelt a kávéjából.
- Mert sokat tanultam tőle.
- Én is.
- Ja, csak te leszarod. Pedig néha egész okosakat mond.
- Én már nem hallom – hajtotta le a fejét.
- Ne kezd megint a „reménytelen szerelmes” dumát, mert hozzád vágok egy fánkot! Amúgy te cseszted el… neked kéne helyrehozni. Habár elég szar úton haladsz.
- Imádok veled dumálni – vigyorgott, ám a szeme szomorú maradt.
- Ezért fogsz nekem rendelni még egy forrócsokit – vigyorogtam én is.

Aztán elkezdtem mesélni neki Kim tegnapi napjáról. Szegény pára… minden szavamat úgy hallgatta, mintha épp a világ legnagyobb titkát mondanám el neki. Aztán a vége megint ugyanaz volt. Ott ült, megsemmisülve, ábrándozva, akárcsak egy szárnyszegett angyal.

Ha tetszett a fejezet, kérlek tisztelj meg pár sorral, hiszen nagyon fontos a véleményed! :)

11 megjegyzés:

  1. Szia Hercegnő!

    Eljutottam odáig, hogy kezdek rájönni, hogy kell komit írni. Ha sikerül elküldenem még táncolni is neki kezdek :D A picsába, itt nincs napszemüveges smile -.-"

    Imádlak, hogy nekem ajánlottad ezt a fejit, tudod, hogy ez a kedvencem. Most itt az egekbe dicsérhetnélek, hogy milyen szuper vagy és tehetséges, de azt meghagyom a többieknek. Viszont mondanék egy kritikát (csak hogy lássa Emi, hogy olyat is tudok): én személy szerint hiányoltam Matt-et :D Oké, jobb most nem jut az eszembe, pedig még a helyesírásod is leellenőriztem :D

    Szóval köszönöm és gratulálok! Nagyon büszke vagyok rád! :) Viszont nem bocsátom meg, hogy leénekeltél... :D

    Dávid/Dave/Matt :D

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Akkor kapok az alkalmon, amit Dave felajánlott, és itt foglak dícsérni. :) Ez a rész... érdekes volt. Emma és Rob...? Erre azért nem hiszem, hogy sokan számítottak. Nagyon jó a cselekmény. :)

    ... Most azon gondolkodom, hogy milyen kritikát mondjak. :) Valami értelmesebbet keresek, mint az, hogy nem szerepelt ebben a részben Matt. :P
    De őszintén szólva nem tudom, hogy mit mondhatnék. Ez így jó, ahogy van. :)

    Szép munka. =)

    Puszi: Emi

    VálaszTörlés
  3. Szia:)
    Én nagyon szeretem amit írsz, és most sem bántásból fogom írni amit fogok. nem sűrűn és nem sok embernek mondok kritikát mert úgy érzem nem fogadnák meg ( meg nem vagyok egy öreg tibeti bölcs sem xDD) szóval csak annyi észrevételem lenne, hogy kicsit egysíkú lett az utóbbi fejezetekben a történet. én megértem, hogy ilyen is kell és hogy esetlegesen most a te hangulatod is ilyen és ezt szeretnéd kiírni magadból, viszont mint olvasó azt kell mondjam, hogy kérek egy kis vidámságot. :) Már nem is tudom hány ész óta azt olvassuk, hogy Kim, hogy lábal ki ebből a gödörből, de valahogy az az érzésem hogy ugyan ott ül és semmit sem haladt előre.:) Szóval nem tudom meddig terveztél ilyen részeket vagy hogy hogy kívántad megoldani ezt a problémát ami kialakult náluk, de szerettem volna ezt elmondani. remélem tényleg nem bántásnak veszed, mert tényleg szeretem olvasni ezt a történetet csak olyan kevés ideig voltak együtt és mintha végig szenvednék az egész történetet:/ na mindegy befogom xD Sok sok ihletet neked és pusziii:):)
    Ui: ez a rész kifejezetten tetszett, és várom a frisst természetesen:):)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Ez tutti volt, örülök, hogy ennyi érzelem, szeretet, meg minden....
    Nagyon jó lett.
    Nagyon vàrom a folytatást!
    Üdv: Ila

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Még nem vesztem el, csak ritkán van időm kommentelni, és az utóbbi fejezetekhez nem volt hangulatom írni. Persze gyönyörűen írsz, és teljesen magával ragadja az embert, ennél fogva le is hangol. Olyan rossz, hogy ennyi ideig szenvednek, és meddig is voltak boldogok? Egy napig? :D Szeretem a drámát (meghalasztottam a főhősnőmet, ha még emlékszel), de szeretnék boldogságot. :)
    Ez a rész, bár szintén szomorú volt, hordozott magában valami kis különlegességet, amit nagyon szeretek. Imádom, Emma és Rob párbeszédét, Robot, aki szenved, a saját hülyesége miatt, nem meri bevallani az érzelmeit, közben meg olyan szerelmes abba a lányba. :) Szóval a szárnya szegett anyalom nagyon tetszett, bár lassan remélem begyógyulnak a sebei. :)
    Csak így tovább!
    Várom a folytatást!
    Puszi
    Pixie

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Ez a fejezet is nagyon tetszett, bár az elején levert a víz. Először azt gondoltam, hogy Rob most Emmát szédíti, de a végére megnyugodtam. Tetszett az is, hogy egy újabb szemszögből tekinthettük az eseményeket. Ahol, lényegében Rob lelkivilágára is fény derült. Tényleg jó lenne, ha egy kicsit megemberelné magát, és tenne némi erőfeszítést a kapcsolatukért. Vagy most van az a fázis, hogy azt gondolja, hogy jobb lesz Kimnek, ha ő nincs képben, vagy azt hogy nincs értelme küzdeni, mert Kim már nem szereti?
    Én nem tartom egysíkunak az elmúlt fejezeteket, mivel azt gondolom, hogy idő kell ahhoz hogy az ember talpra álljon, nem megy egyik napról a másikra.
    Csak így tovább!
    Alig várom a következő részt!

    VálaszTörlés
  7. Szia! :D
    Kezdeném azzal, hogy most már tudom, hogy miért imádom Emmát... :D
    Robot... a mi Robcinkat, pedig úgy sajnálom :(
    Olyan kis lüke :(
    És most felteszem a nagy kérdést?
    Miért bántod őket?
    Tudom, hogy jó érzés szemétkedni velük (én is ezt szoktam csinálni XD):D
    De most komolyan.... ez így olyan nem jó... már mint a történet szuper, csak éppen az nem jó, hogy Kim is depis meg Robci is depis....
    Ez nem tetszik nekem...
    De mivel imádlak, meg a történetet is, ezért kivárom, hogy mindenki észhez térjen :D
    Várom a következő részt :)
    Pusszancs :D

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Tetszett, a hétfőit is most olvastam el, szóval szorozd meg kettővel.
    Jó az új dizájn.
    Rob olyan töketlen, hogy azért már díjat érdemelne.
    Várom a folytatást.
    Xriana

    VálaszTörlés
  9. Szia!

    Imádom Emma kommandózó énjét:) Amint életét kockáztatva lepaktál az ellenséggel...Nem semmi.Ennek a résznek volt egy különösen jó hangulata.A "szárnyaszegett angyal" gyáván csak ül, és csipegeti a morzsákat...
    Lépjen már!könyörgöm legyen már egy kicsit FÉRFI!
    Na azt hiszem ennyit szerettem volna:)

    pusz: csibimoon

    VálaszTörlés
  10. szia!
    imádtam ezt a fejezetet, mint ahogy a többit is.
    hihetetlenül szerencsétlen a Kim és Rob közötti szerelem. Szeretnék már egy kis pozitívumot is:)
    várom a folytatást.
    puszim:)

    VálaszTörlés
  11. A hülyeséget,az önostorozást,az önutálatot,vezeklést és mazochizmust professzionális szinten műveli szenvedő szerelmes robci...ezek a kim-morzsák tartják életben....valószínűleg jobban szenved kimnél is...de emnek igaza van,ezt neki kell helyrehoznia..és em tudja,mit miért tett rob,és úgy tűnik van magyarázata,mert em már rég elhajtota volna a búsba,és nem arról győzködi,mossa már magát tisztára kimnél...
    csao dona

    VálaszTörlés