2011. március 14., hétfő

48. fejezet - Az összetört álmok hatalma

Sziasztok!

Mint látják kicseréltem a designt és meghoztam a következő fejezetet is. Remélem, hogy mindkettő tetszik :) A design-ban nagy segítséget nyújtott a húgom, akinek ezer köszönet! <3

Köszönöm a komikat az előző fejezethez: Eminek, Kingának, Zseminek, Szilvinek, Anikónak, Ilának, Krissy-nek, Csibimoon-nak, Xrianának és Betsynek!

Most egy nagyon rövid fejezetet hoztam, amit egy kicsit szégyellek is, de már olyan "régen" nem került fel friss az oldalra, így úgy döntöttem, hogy felteszem :)

Jó olvasgatást!
Puszi: Klau





48. fejezet - Az összetört álmok hatalma


Tudod, mit jelent küzdeni? Mert én igen. Ha úgy vesszük, megjártam már a poklok poklát is. Ezt nem önsajnálatból állítom, bár néha úgy tűnhet. Azért hangoztatom, hogy tanuljanak belőle az emberek; és persze nekem sem szabad elfelejtenem a múltam.
Az első lecke, amit az élettől tanultam: a továbblépés. A múltat tudni kell elereszteni. Ha folyton a múlton agyalunk sosem fogunk a jelenben élni, és így jövőnk sem lesz. Összefoglalva: a múlt a múlté.

- Szóval, ha le akarok nyűgözni egy csajt, vegyek virágot és tömjem bon-bonnal? – Jason szerelmi problémáinak megoldásán dolgozunk már vagy… 10 perce!! Még csak 10 perce?! Egek, nekem egy órának tűnt…
- Ja, nagyjából ennyi – takartam el a kezemmel a szám, miközben ásítottam. Érdekes… nekem soha senki nem vett virágot. Leszámítva azt a virágos-boltnyi rózsahadat, amit Rob küldött be az elmúlt hetekben. Az idő néha csigalassúsággal tud araszolni. Mint például most…
- És mi van a plüssmacikkal? – nézett fel Jas a jegyzetfüzetéből.
- Hát azok nagyon… egyáltalán minek kérdezősködsz ilyenekről? Azt hittem volt már egy rakat barátnőd!
- Jó, de ez más… Megismerkedtem valakivel és asszem beleszerettem.
- Komoly? Azta… ez fantasztikus! Mesélj! Hogy ismerkedtetek meg?
- Hát… igazából… az a helyzet, hogy mi még csak a neten keresztül… úgy értem…
- Még nem találkoztatok? – kérdeztem Jas pedig kerülte a tekintetem.
- Ami azt illeti…
- Te zavarban vagy? Még sosem láttalak zavarban – próbáltam elfojtani a mosolyom.
- Ez nem vicces Sullivan! – vetett rám egy dühös pillantást.
- Hát persze, hogy nem – vigyorogtam.

Ezek után semmit nem volt hajlandó elárulni szíve szerelméről.
Az elmúlt hetekben teljesen kiakaszthattam a barátaimat. Ennek főként a kórházi fogság volt az oka, másrészt pedig a vacak lelkiállapotom. Épp ezért mindenki magánéletébe beleavatkoztam, csak az enyémmel ne kelljen törődni. A módszer aránylag bevált. Nem is olyan kínos a szakítás, ha vannak nálad is problémásabb emberek. Mi lehet jobb a kárörömnél? Ugye, hogy semmi.
Épp kezdtem belejönni a gondolatba, hogy teljesen szabad vagyok, amikor a húgom sugárzóan bejelentette, hogy szerelmes. Ez volt az a pillanat, amikor észrevettem, hogy mindenki – vagyis majdnem mindenki – szerelmes, csak én nem. Ez azért szívás, hogy mindenki akkor boldog, amikor te a föld alá süllyednél!
Visszatérve a húgomra, tényleg sugárzott. Szinte vakított a fény belőle. Ráadásul még hozott nekem egy narancssárga plüssmacit, ami igazán meglepett. Az persze egyáltalán nem lepett meg, hogy nem mond az illetőről semmit. Azt azért sikerült tisztáznunk, hogy nem Matt-tel enyeleg… a régi szép idők emlékére.

- Olyan lehangoltnak tűnsz. Minden rendben? – érdeklődött Josh az este folyamán. A TV-t kapcsolgatta (ez az utóbbi időben jó szokásává vált). Az elmúlt 2 hétben minden áldott este ő volt velem. Csodálkozom is, hogy nem töri ki a nyakát azon a kényelmetlen kanapén.
- Ja, persze.
- Ez nagyon meggyőző volt.
- Majd kiheverem! – legyintettem.
- Rob? – húzta fel egyik szemöldökét.
- Tudod, hogy nem szeretnék róla beszélni!
- Tudom, csak gondoltam…
- Hát ne gondold! – fordultam a másik oldalamra, ezzel is elhallgattatva személyi testőrömet.

Az elmúlt időben felborult az életem. Az egész világ Rob Pattinson exnőjeként ismer, ami nem éppen válik az egészségemre. Egy lesifotós lekapott minket a klubban, meg még azon a jótékonysági bálon. Ez a helyzet eléggé betett a lelkiállapotom visszazökkentésének. A blogról meg ne is beszéljünk! Az egésznek finito! Végleg… És ez keserűséggel töltötte meg a lelkemet. Soha többé nem fogok tudni írni. Ha toll kerül a kezembe egész egyszerűen rám tör a sírás. Az összetört álmok hatalma…
És ha ez még nem lenne elég, Rob és Kristen hivatalosan is bejelentették, hogy együtt vannak. Az volt az a pillanat, amitől egy cseppet sem borultam ki. És ezen – természetesen – senki sem lepődött meg. Mindenki nagyon jól tudja, hogy utálom megmutatni a gyenge oldalam.
A fájdalmat meghagytam magamnak és mosolyogva figyeltem, ahogy a körülöttem lévők élete egyre jobban alakul.


Ha tetszett a fejezet, kérek tisztelj meg pár sorral, mert nagyon sokat jelent a véleményed! :)

12 megjegyzés:

  1. Szia!

    Ez a fejezet is nagyon tetszik, kár, hogy ilyen rövid.:/
    Bár aki a kicsit nem becsüli, a nagyot nem érdemli... :D

    Ügyi vagy!:)

    Puszi: Emi

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon tetszett ez a fejezet is!
    Kicsit rövid lett, de nem baj :)
    Várom a következő fejezetet!
    Puszy Chanel

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Az első gondolatom, hogy nem kell mindig happy sztorikat gyártani. Kim esetében ez most külön jó szerintem. Na nem az, hogy szenved... Hanem hogy... Nem is tudom megfogalmazni, de te is biztosan érzed, hiszen te írod. Tudom - vagy nagyon remélem -, hogy Rob lesz az igazi, és össze is jönnek. De... Ez így nagyon jó. Nekem rettentően tetszik! Csak így tovább!
    Csók, Amy

    VálaszTörlés
  4. Szia,

    meglepődtem, elég rendesen. Nagyon tetszik! Valahogy az az érzésem, hogy ezt helyre kell hozni, hogy végre Kim boldog legyen!
    Várom a folytatást!

    Puszi,
    Zoé

    VálaszTörlés
  5. SZIA!
    SAJNÁLOM SZEGÉNY KIMET, NAGYON ROSSZ LEHET NEKI, HOGY LÁTJA ROB ÉS KRISTEN PÁROSÁT.
    MINT A VALÓ ÉLETBEN.?
    REMÉLEM MEGINT ILYEN HAMAR JÖN A FRISS.
    NAGYON JÓ LETT AZ ÚJ FEJLÉC!!!!!!!!!
    ÜDV:ILA

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Hát ez tényleg rövid lett, de több mint a semmi :o)
    Tetszett-tetszett, de az viszont már bánt (bánt? - azért ez így nem igaz, viszont azt sem mondanám, hogy zavar.... nem is tudom kifejezni, na mindegy, gondolom, érted mit akarok mondani...), hogy Kim ilyen szomorú!! Remélem nem tart már sokáig, jót tenne egy kis boldogság neki.
    Nagyon várom a folytatást!
    Puszi! Ancsi

    U.i.: Jó lett a dizi is, gratula!

    VálaszTörlés
  7. sziia!
    nagyoon bejön az oldal új stílusa!:)
    A fejezet szuper volt!! Szegénykére ráférne már egy kis lépés a boldogság felé...
    várom a folytatást!!
    puszi,Kinga

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszett ,csak tényleg nagyon rövid volt még olvastam volna.Csak így tovább.És tetszik az új stílus.

    VálaszTörlés
  9. MI???????????Nem!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ki kell hogy béküljenek,Rob nem lehet azzal a halszálkával....szebbet nem tudok mondani arra a nőre!!!! Mi fog ebből kisülni?! Jó,hogy nincs már zártosztály,mert én már tuti oda kerültem volna:)

    Várom a kövit!

    VálaszTörlés
  10. Huhh hirtelen azt sem tudtam jó blogra léptem-e fel..XD nagyon tetszik :D
    és ez a rész is bár rövid volt de tetszett :D
    Nagyon kiváncsi vok mi lesz
    várom a kövit
    Puszii

    VálaszTörlés
  11. Szia!

    Szomorú feji lett.De tény, ha a padlón vagy , tuti, hogy a körülötted lévők sosem voltak boldogabbak...A kérdés tudsz ebből erőt meríteni, vagy még mélyebbre süllyedsz?
    Remélem Kim feláll...
    Bármi is történik vele, tudjuk, hogy Rob az igazi:) Bár csak tudnám mi lesz az a momentum, amivel kim lehet billenteni őket erről a holtpontról...

    pusz: csibimoon

    VálaszTörlés
  12. Nem!Az a rob,akit eddig kim megismert,mármint az őszinte,a kimért epedő,de ugyanakkor fél is a csalódástól, de nem jön össze krisszel....nem hazudhatott végig kimnek...nem ez megint vmi filmes húzás...
    csao dona

    VálaszTörlés