2011. január 2., vasárnap

B.U.É.K - egy kicsit elkésve

Sziasztok!

Ezt a kis bejegyzést, már szilveszterkor is meg akartam írni, csak sajnos, valahogy sikerült elfeledkeznem róla. Talán a jó hangulat miatt =D De nem voltam rossz kislány, úgyhogy nem kell aggódni!
Végrehajtottam magamban egy kis évadzáró elemzést, és arra a következtetésre jutottam, hogy eddigi életem egyik legszebb évét hagyom magam után. Remélem, a mostani évem is olyan jó és izgalmas lesz, mint a tavalyi. És remélem, hogy ti is a részei lesztek a jövőmnek! Nagyon-nagyon sokat köszönhetek nektek, mind a 48 olvasómnak! A fasorban sem járnék, ha ti nem lennétek. Kaptam sok rosszat, amiért még hálás is vagyok; és az a sok jó dolog amit tőletek kaptam kárpótolt. Sokak számára ez érthetetlen, de igazából meg kell, hogy valljam, hogy ti vagytok a hőseim =D Úgyhogy köszönöm szépen, hogy idáig (és remélem az elkövetkezendőkben is) támogattatok.

Kívánom, hogy mindenkinek legyen nagyon szép ez a 2011-es év (hú, de fura leírni)! Boldogságban, kitartásban, szeretetben, békességben, Robikában, Hero-ban és Klauban gazdag új évet kívánok! =D













 Ha nem vagy itt velem, becsukom a szemem és elképzelem...



 VALAKINEK OTT VAGY...
                                                   VALAKI MEG ELKÉPZEL...








Köszönöm, hogy velem voltatok, vagytok és lesztek! :) <3 IMÁDLAK TITEKET! <3


In my dreams, you're my hero!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése