2010. december 12., vasárnap

Idáig is eljutottam...

Helló mindenkinek!

Most mindenki megörült, hogy a frisset teszem fel, de még nem. Tudom, gonosz vagyok... Viszont azért jelentkezem, mert ma van egy éve, hogy sok-sok Rob fanficiton után én is belekezdtem egybe. Ez volt a Dreams. Sajnos, azt a történetem ma már nem folytatom, de a közeljövőben, ha jól alakulnak a dolgok, akkor talán még arra is sor kerülhet.
"Nagy írói pályafutásomban" óriási szerepe volt/van/lesz a húgomnak és az egyik legjobb barátnőmnek Eminek. Ezúton is köszönöm nekik <3
Természetesen TITEKET sem szabad kihagyni a sorból. Emlékszem milyen érzés volt megkapni az első komimat, ami nem a húgomtól jött :D Persze a húgomtól származó komikat is nagyon szeretem (I LOVE YOU Klari!:D) De olyan jó érzés volt és még most is az, mikor látom, hogy tetszik másoknak az, amit én alkotok. Azt hiszem, ezt minden blogíró megérti :) És ott van az a sok, kedves e-mail (most néhány kérdésetekre válaszolok). Komolyan, ha Robika tudná, hogy milyen klassz rajongói vannak... Szegénynek mondhatja magát, hogy nem ismer titeket. Jaj, még a végén elérzékenyülök. A barátaim szerint elég szentimentalista vagyok (nem tudom, hogy észrevettétek-e).

Na, de megígértem néhány embernek, hogy azokat a kérdéseket, amiket kérdeztek, megválaszolom.

1. Szóval... miért kezdtem el írni?
Azt hiszem, azért mert unatkoztam. De tényleg! A húgom is egy Robos sztorival kezdte és mondta, hogy én is vágjak bele. Először nem akartam. Hülyeségnek tartottam és féltem, hogy nem leszek jó. Azt hiszem, magamtól is féltem egy picit. Aztán valahogy mégis megtetszett az ötlet. Robert Pattinson-ra a Twilight után figyeltem fel. De nem mint Edward Cullen. Ezt most sokan nem értitek, mi? :D Az a helyzet, hogy megnéztem a filmet. "A főszereplő srác nem rossz példány" jelzőt használtam, ha jól emlékszem. Annyira azért nem érdekelt, hogy rákeressek és hogy foglalkozzak vele, így nem is tettem. Viszont én nagyon zenepárti vagyok. Zene nélkül mit érek én... :D Szóval a Twilight Soundtrack-jára kerestem rá a You Tube-on. Azon belül is a Let me sing-ra, mivel nagyon, de nagyon megfogott. Volt valami iszonyat dögös a pasi hangjában :D Később, mint videó nézegetés közben rájöttem, hogy a dögös hangú pasi nem más, mint a főszereplő srác. Hát nekem óriási meglepetés volt. Zenél, humoros, szerény és még jóképű is... ritka az ilyen híresség. Utána pedig jelentkeztek nálam a tünetek. Azóta már rájöttem, hogy akkor kaptam el a Robitis-t. :D

2. Miért szeretem Robert-et?
Mert tud gitározni és zongorázni, na meg, mint már említettem dögös hangja van:D Egyébként ő a példaképem.

3. Sok vicces kérdést kaptam, hogy ha találkozni RPattz-zal az utcán, mit csinálnék.
Szerintem simán továbbsétálnék, mert nem ismerném fel. Vagy ha fel is ismerném, akkor sem rohannék oda hozzá. Inkább tisztes távolságból figyelném, hogy mit csinál. Csúnya szóval kukkolnám egy darabig :D Csak, hogy valamit megtudjak a jelleméről. Jó emberismerő vagyok. 10 percet eltöltenél velem, kérdezés nélkül tudnám, hogy mi a kedvenc színed, számod, énekesed. Asszem, ez a vámpírképességem :D Kíváncsi vagyok, hogy ti mit csinálnátok. Megírni komiban!! :D

4. Miben hasonlítasz a főszereplődhöz?
Mindenben. Magamról formáztam. Csak én nem vagyok szőke :)

És az utolsó kérdésetek: Tervezed kiadatni a történeted?
ÓÓ igen! :D


Köszönöm szépen a kérdéseket Rékusnak, Kittinek, Lindának és Linának. Remélem nem baj, hogy az igazi neveteket írtam :D

Köszönöm, hogy támogattok és velem vagytok!! Szeretlek titeket!! :)








Amiért megszerettem :) :

2 megjegyzés:

  1. Hogy magadról formázod sztem tökre nagyonjó :D:D
    sztem te egy nagyon jófej csaj lehetsz :)
    egyrészben és is ezért szeretem Rob-ot amiért te :D
    Puszi
    Natii

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nagyon szépen köszönöm. Fantasztikus vagy!
    És nyugodtan várd még a komikat, mert fogsz még kapni rengeteget. :D

    Legyenek kreativitásban gazdag további éveid!
    Puszi

    VálaszTörlés