2010. november 17., szerda

28. fejezet - Egyedül

Sziasztok! :D

Eszméletlenek vagytok! Komolyan mondom... amikor megláttam, hogy kaptam 15 komit, és hogy a chat-be is nagyon sokan írtak egyszerűen elsírtam magam. Nekem ez az egész írás dolog nagyon fontos és örülök, hogy ennyi mindenkinek tetszik az "erőlködésem". Egyre több rendszeres olvasóm van, így kezdem elhinni, hogy tényleg megy nekem ez a dolog :D Köszönöm mindenkinek a fáradtságot, hogy megtisztelt pár sorral. Higgyétek el, hogy nagyon sokat jelent nekem a véleményetek!!
Nem is húzom tovább az időt...
Jó olvasgatást!
Puszi: Klau



1 héttel később

New York utcáit sötétség borította, ahogy ez rendszerint minden éjjel előfordul. Két hétig nincs iskola, ami a tavaszi szünetünknek köszönhető. Pénteken volt az utolsó nap, ami unalmasan telt el, ahogy az összes többi is múlthét hétfő óta.
Csak az én szobámban égett a villany. A család többi tagja elvonult a saját zugába. Anya már aludt, a húgom pedig azt csinálta, amit a 15 évesek általában: a zenét bömböltette. Átdörömböltem a falon keresztül, hogy vegye halkabbra. A hatást 2 perccel később már érzetem is, de félóra múlva ismét ugyanolyan hangosan üvöltött a zene. Én a frissen vásárolt könyvembe temetkeztem, aminek még mindig „újszaga” volt. Az ablakpárkányomban ültem és néztem kifele az éjszakába. Néha-néha feltűnt a tűzlépcsőn egy-egy kóbor macska, akiknek kaját csempésztem ki. Anya nem örülne ennek, mondván, hogy ideszoktatom őket. De ha egyszer olyan aranyosak…
Az egyik cica koromfekete akár az éjszaka, szemei pedig olyan kékségben ragyognak, mint a felhőtlen égbolt. Ő volt a kedvencem az összes kóbormacska közül. Olyan rejtélyes volt, akárcsak én. Úgy éreztem – talán butaság – hogy a sorsom hasonlít a macskáéhoz. Talán nem szó szerint, de én is elhagyatott vagyok. Még akkor is, ha mindig van mellettem valaki. Még akkor is, ha ezt nem akarom bevallani magamnak. A tagadás sosem változtat a dolgok állásán. Nem segít abban, hogy jobban lássunk, inkább az igazság elferdítése a célja. Egy szebb képet alkotunk akármiről, ha tagadunk magunk elől valamit. És talán ez is segített az utóbbi napokban… meg talán az, hogy mindig volt mellettem valaki. Sose hagytak egyedül. Egészen mostanáig.

Egy hét leforgása alatt romokban hever az életem. A srác, akibe szerelmes lettem – mellesleg világsztár – összetörte az álmaimat; a legjobb barátnőm, akiben mindig is bíztam cserbenhagyott; a titkom, amibe senkit nem akartam beavatni, az egész osztályom előtt megoldott rejtély.
Mégis a legjobban a második pont zavar. A legjobb barátnő elárulós rész…
Az egész egyszerű… és fájdalmas. A minap kiderült miért is kellett olyan sürgősen távoznunk a képződménnyel (még mindig így hívom) Milwaukee-ból. Olive, akiről eddig azt hittem, hogy mindig mellettem áll, megelégelte a kapcsolatomat a képződménnyel. Ha egyszerű és világos lennék, azt mondanám, hogy hívta a legtöbbet fizető lapot és kiadta a nyaralónk címét. Csinos kis összeget zsebelt be, engem meg bent hagyott a kakis gödörben.
Barátság… ezt a fogalmat sikerült átértékelnem magamban. Nem igazán tudom, hogy mit jelent. Legalábbis már nem ugyanazt jelenti, mint valaha.
A legfájóbb pont az egészben az, hogy még megbánást sem mutat. Mintha jogosan tette volna azt, amit tett. És én beletörődve fogadtam el, hogy elvesztettem egy valaha értékes és fontos személyt az életemből. Elveszíteni valakit… Régebben mindig úgy gondoltam, hogy bizonyos dolgokat, embereket, csak a halál vehet el tőlem örökre. Pedig sokkal kevésbé drámaibb módon is elveszíthetünk valakit, ha eljön egy pont, és megszakad valami. És onnantól fogva nem beszélünk vele, nem az ő mosolyával ébredünk minden reggel, nem érinthetjük meg szabadon minden porcikáját, és nem legeltethetjük rajta a szemünket. Soha többé. Ez a fajta elválás is ugyanolyan végleges tud lenni, mint a halál. És ugyanúgy fáj... És rájöttem, hogy ezt nemcsak Olive váltotta ki belőlem. Volt valaki más is, aki miatt itt kötöttem ki: Robert Pattinson.

Ha valaki elutazott volna hozzám a jövőből és elmondta volna, hogy mi fog történni… kinevettem volna. Még hogy Olive elárul? Beleszeretek Robert Pattinsonba? Kitudódik a rémálmom? Összetörök? Mindez lehetetlennek tűnt. Egészen ideáig. Most meg kell birkóznom a fájdalommal, a csalódottsággal, a szomorúsággal. És ez nem könnyű, főleg, ha egyedül van az ember. És az „egyedült” nem szó szerint értem. Mert hiába van mellettem mindig valaki – vagy Matt, vagy Lucy, vagy Luke vagy a család – mégis mindig magányosnak és elveszettnek érzem magam. Akárhogy próbálom átlépni ezt az állapotot, sosem sikerül. Mindent összevetve ez a világ egy kicsit zűrös a számomra. És én benne,- mint egy hülye bolond - élek, és azt hiszem, hogy összerakhatom újra, ami eltörött. Bolondként élek és hamis álmot kergetek, de mint köztudott a bolondok nem adják fel soha. Csak ez éltet: maga az élet.

Talán összetörtem belül, de ezt remekül tudom leplezni. Se Rob, se Olive nem lát az igazi arcomból semmit. Ahogy a családom sem. Matt mégis valahogy elő tudja csalogatni az igazi arcom és ilyenkor átkozom magam, mert gyenge vagyok előtte. Az ő vállára hajtom a fejem, ha elfáradtam; az ő vállán sírom álomba magam és az ő hangjára ébredek szinte minden reggel. A hét folyamán többször aludt nálunk, mint egy évben bármikor. Azt hiszem sikerült is közelebb kerülnöm hozzá. Én is belepillanthattam a lelkébe és olyan dolgokat tudtam meg róla, amelyeket sose gondoltam volna. Például, hogy szeret olvasni. Ez számomra tökéletes rejtély volt. Emlékszem, mikor megláttam könyvvel a kezében, kinevettem. Azóta is szégyellem magam, de ő még mindig csak nevet az egészen.

A gondolataim és az emlékek elemzése után ismét a könyv rejtelmes világába menekültem a kínzó valóság elől. Kedvenc cappuchinómat szürcsölgetve, a szokásos pizsamámban ülve merültem el Cassandra Clare által megvalósított világban. Lebilincselt az írónő fantáziája és a humora. Minden második oldalon volt valami, amin nevetnem kellett. Néha már a hasamat fogtam, annyira jól szórakoztam. Az olvasást a telefonom csörgése szakította meg. Átvágtattam a szobán és elvettem a telefonom az éjjeliszekrényről. Jason neve villogott a kijelzőn.

- Szia! – szóltam bele mohón. Észrevettem a fáradtságot a hangomon.
- Szia! Jó hallani a hangod. Nem zavarlak? – ugyanazt a fáradtságot véltem felfedezni a hangjában, mint a sajátomban.
- Dehogy. Sose zavarsz – ásítottam.
- Akkor jó – ásított ő is, mire egyszerre kezdtünk el nevetni.
- Matt mesélte, mi történt a héten – kezdte.
- Ti mióta beszélgettek egymással? – kérdeztem, miközben az utolsó csepp cappuchinót termeltem be.
- Nem régóta. Nektek is szünet van?
- Igen. Nincs kedved együtt lógni?
- Deeee – húzta el.
- Valamikor lejöhetnél hozzánk és itt dekkolhatnál néhány napig, ha anyukád megengedi – tettem hozzá remek kis tervemhez. Sokat segítene, ha itt lenne mellettem Jason. Ő volt a másik értelmes lény, akivel sikerülne önmagamnak lenni. Várjunk! Hisz értelmes lényről beszélek… na, jó ez gonosz volt. De ki is volt az első? Ez még gonoszabb volt… Matt nehogy megneszelje! Ettől nem kell tartanom, kivéve akkor, ha netalántán gondolatolvasó lenne. Ez a feltevés a héten egyre többször fordult meg a fejemben.
- Az tök király lenne! – lelkesült fel.

Rögtön lehetőségek halmazát zúdította rám, majd hosszas búcsúzkodás után elváltunk egymástól. Csendre lettem figyelmes, ami azt jelentette, hogy a húgom is nyugovóra tért. Újra megpróbálkoztam az olvasással, de a betűk összefolytak előttem, így másnapra hagytam a dolgot. Fáradtan bújtam be a puha ágyba, mégse jött álom a szememre. Hosszas forgolódás után sem tudtam elaludni. A pihenést jelentő ágy most nem tette meg a várt hatást. Az éjjeliszekrényemen lévő digitális órámra pillantottam, ami 23:48-at mutatott. Az oldalamra fordultam és behunytam a szemem – immár sokadszorra. Talán nem volt jó ötlet ilyenkor cappuchinót inni… - morfondíroztam.

A hátamra fordultam és az elmúlt egy hét történéseit boncolgattam magamban. A szemem már hozzászokott a sötéthez, így már jól láttam körvonalazódni a szobámban elhelyezkedő bútorokat. A fejem felett álomfogó függött, amit még a nagymamámtól kaptam. Megérintettem hátha lesz valami hatása vagy ilyesmi, de nem használt. Ismét oldalra fordultam és az ablakon keresztül fürkésztem a sötét eget. A Hold már jócskán elfoglalta a Nap helyét az égbolton, akárcsak kísérői a csillagok. Emlékszem, kiskoromban sokszor keresgéltem a híres csillagképeket, mégse találtam meg sose egyet sem. Talán majd egyszer… - reménykedtem folyton. A még ilyenkor is zajos New York-i utcákat a Hold ragyogása világította meg, így láttam meg Őt. A kocsinak támaszkodva fürkészte az ablakom. Alig akartam hinni a szememnek. Majd’ kiestem az ablakomból. Elővette a telefonját és én is az enyémhez futottam. Amint odaértem az vad csörgésbe kezdett. Kinyomtam. Újra csörgött. Újra kinyomtam. Ismét csörgött.

- Mit akarsz? – kérdeztem minden kedveskedés nélkül. Meg is volt rá az okom, hogy miért beszéltem vele így.
- Bocsánatot kérni – hallatszott Rob szokásosan rekedtes és mély hangja. A hangja akár a cseppentett méz. El tudtam képzelni, milyen lehet az arckifejezése. Mégis kemény és rideg maradtam.
- Nem érdekel a bocsánatkérésed! – sziszegtem. Hogy lehet, hogy azok után, amit tett még mindig azt érzem, amit érzek?
- Kérlek Kim! Szörnyen érzem magam…
- Akkor jó! És mondtam már, hogy neked Kimberly!
- El sem tudom képzelni, hogy mit érzel most… de kérlek…
- Igazad van. Tényleg nem tudod elképzelni – nyomtam ki a telefont.

Sóhajtottam és ismét a sírás kerülgetett. Nagyon szemét lennék, ha felhívnám Matt-et? Lehet, hogy felébreszteném… inkább hagyjuk – vetettem el az ötletet. Újra bebújtam az ágyamba, amikor valaki az ablakomon kopogtatott. A lélegzetem is elakadt, amikor megláttam Robot a tűzlétrán.

- Ezt nem hiszem el! – motyogtam és kinyitottam az ablakot.
- Kim… - nyöszörgött.
- Kimberly! – szűrtem ki a fogam között. Próbáltam méltóságteljesen viselkedni. Már amennyire a helyzet engedte. Egy filmsztár csimpaszkodott a tűzlétrámon, én meg falatnyi pizsamámban hallgatom végig mondandóját. Legalábbis ő ezt hiszi.
- Kimberly… - kezdte kissé ingerülten – Nagyon sajnálom a múlthéten történteket. Tényleg! Nézz csak rám!
- Akkor végeztünk is… viszlát! – húztam be az ablakot, de megállított egy kéz. – Vedd le rólam a kezed – sziszegtem. Erőtlenül esett le a vállamról a két kéz, amely megállított.
- Kérlek… tudom, hogy nem szereted a csöpögős részeket, de…
- Hagyj békén! – kértem teljesen szenvtelen hangon.
- Tessék? – lepődött meg.
- Nem szeretném tartani veled a kapcsolatot – fintorodtam el. A kapcsolatot elég tág fogalomban értem. – Ne sértődj meg, de nem szeretném, ha az életem része lennél. – közöltem kerek-perec… a hazugságot. Aprót bólintott, majd szólásra nyitotta a száját, de meggondolta magát.
- Akkor gondolom ez volt az utolsó alkalom, hogy szóba áltál velem – nézett rám. A szeme szürkés árnyalata most dominánsabb volt, mint bármikor. De talán csak a sötétség miatt vélekedtem így. Aprót bólintottam. A lábam vad remegésbe kezdett. Attól tartottam, összeesek.
- Csakhogy tudd… egy szavamat sem gondoltam komolyan akkor. Főleg azt, hogy bánom, hogy… hogy… - küszködött.
- Hogy utánam ugrottál? – kérdeztem ridegen.
- Azt – felelte. – Én csak dühös voltam. Olyankor nem gondolok semmit komolyan.
- Aha. – bólogattam. A reszkető lábamra pillantottam, majd ismét Robra. Hosszú pillanatig néztünk egymás szemébe, mintha egymás szemében keresnénk a válaszokat a ki nem mondott kérdésekre. – Jó éjt! – suttogtam végül, megtörve a csendet. A szeme megrebbent.
- Neked is – nézett még mindig a szemembe, majd egy hirtelen mozdulattal leugrott a tűzlétráról. A talpára esett, majd a kocsihoz lépkedett, végül eltűnt a sötét utcán.

Remegő kezekkel zártam vissza az ablakot és tértem vissza az ágyamba. A fejem búbjáig felhúztam a takarót, majd sírni kezdtem. A torkomban egy gombócot éreztem, amitől alig bírtam nyelni. Fájt még csak levegőt venni is. A párnám lassan megtelt könnyekkel és én lassan álomba sírtam magam. És álmomban ismét azokkal voltam, akiket szeretek. Talán ez az álmok létezésének titka. Menekvést nyújt a kegyetlen világ elől…

Kérlek titeket, tiszteljetek meg pár sorral! :) <3

17 megjegyzés:

  1. Ismét egy nagyon jó fejezetet olvashattam!!:D Köszi!! Most két ellentétes gondolat van a fejemben. Az egyik hogy kár hogy nem hallgatta meg Robot lehet hogy kibékültek vna. A másik hogy egyetértek megértem...de kíváncsi lettem volna hogy mit mond neki Rob...:D

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Hűha ez igazán szép rész volt, tele káprázatos leírásokkal. :) Tetszett, nagyon is.
    Hmm... Robci az én ablakomhoz is felmászhatna (van erkélyem) én tuti beengedném. ;) :D :P
    Nem lenne jó, ha Kim az egyik pillanatról a másikra megbocsátana, mert ilyet nem lehet, de azért lassan elkezdődhetnének alakulni a dolgok, ez már talán egy fél lépcsőfok volt. Aztán remélem tényleg minden rendeződik köztük. :)
    Nagyon várom a folytatást.
    Puszi
    Pixie

    VálaszTörlés
  3. Szeretünk téged Klaudia, és a törit, és Kimet! *_*
    Most..most csak ennyi telik :$
    Várom a folytit!!
    puszillak, Evy ♥

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszett :D
    bárcsak nekem is lenne egy olyan barátom mint Matt :D
    és az az Olivie vagy hogy hivják nem is akarom tudni.. hogy lehet ennyire********... :@:@
    kíváncsi vok mi lesz Robbal is.
    várom a kövit
    Puszi
    Natii

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Szegény Kim:( Annyira sajnálom szegényt....de Rob igazán megérdemelte, hogy elküldte a picsbe...
    Annyira jól megtudod fogalmazni az érzéseit, hogy teljesen olyan hangulatba esek, mint amiben éppen Kim van, de komolyan. Ha szomorú akkor én is az leszek, ha sír, akkor nekem is sírnom kell, ha boldog, akkor én is boldog vagyok. Imádom olvasni!
    Nagyon, de nagyon, de nagyon tetszett a rész!
    Nagyon várom a következő részt:)

    VálaszTörlés
  6. szia!
    nagyon szomorú lett ez a fejezet!
    nagyon szeretem a sztoridat!!!! (:
    várom a folytatást!
    puszi,Kinga

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Hát ez a fejezet szomorú. Nagyon... Én is tudom, milyen az, amikor sok ember van körülöttem, és én mégis egyedül vagyok... Szóval értem Kimet.
    Azért remélem nem várat magára sokáig a békülés Robbal! :o)
    Várom a folytatást! Puszi! Ancsi

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Nagyon szívhez szóló, és lélekragadó részre sikeredett. Gratulálok. A leírások fantasztikusak lettek. Belefájdult a szívem, ahogy olvastam. Teljesen át tudtam élni Kim érzéseit, köszönöm. Nagyon tehetséges vagy!:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  9. Szia Klau!

    Már régóta követem a blogodat, de még csak most jutottam el odáig, hogy olvassalak is. Megvallom eddig csak bele-bele olvastam, de nem figyeltem rá rendesen. Pár napja azonban elkezdtem az elejéről és most jutottam el ide. Nagyon tetszik és már bánom, hogy nem olvastam rendszeresen.

    Ez a rész pedig igazán a szívem csücske lett! :) Nagyon szép leírások voltak benne, amikkel olyan érzelmeket ábrázoltál, hogy a sírás kerülgetett. Persze jó értelemben, mert meghatódtam. :) A történet ahogy halad egyre jobb és jobb leszel az írásban, egyre kiforrottabb és összetettebb részekkel örvendeztettél meg mindenkit, köztük most már engem is!

    A továbbiakban is számíthatsz rám a véleményezés terén, csak így tovább!

    Pusza: Szasza

    VálaszTörlés
  10. Szia!

    Klau ez nagyon szép volt. Én ismerem ezt az érzést amit ő most átél. Fájt, de tetszett.
    Kicsit mazohista vagyok! :))

    Csak így tovább!
    Heni

    VálaszTörlés
  11. úúúú nem sokszor szoktam komizni nem tudom miért...
    viszont most muszáj
    ez rettentően jó rész lettt és már nagyon olvasnám a kövit:D
    az egész írásod tetszik
    csak így tovább puszi

    VálaszTörlés
  12. nagyon jó fejezett lett.egyszerűn imádom ezt a soryt. alig várom a folytatást

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Csajszi ez a rész is egyszerűen fantasztikus lett!
    Nagyon tetszett!
    Folytatást minél hamarabb!
    Puszy Chanel

    VálaszTörlés
  14. Szia!

    váó nagyon jó rész volt! Rob hogy teper Kim bocsánatáért. sokáig úgy se tud ellen állni Kim. az érzések ellen nincs mit tenni. A tűzlétrás rész nagyon szupi volt ( hozzám is jöhetne, bár nálam még erkély sincs, de szó nélkül beengedném az ajtón:) nagyon ügyi vagy, várom a kövit

    puszi, Nicolett

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Nagyon jó rész lett és remélem hamar olvashatom a következőt mert nagyon várom!
    Zsófi

    VálaszTörlés
  16. Szia!:)

    Ez most mélyen ütött. Az egész hetem ilyen szomorkás, feszült hangulatban telt el... egy hónapja én is átéltem, milyen rossz, ha az ember legjobb barátnője elárulja, ezért könnyezve olvastam végig ezt a fejezetet.:'( Mikor én is ilyen állapotban voltam, nekem is egyedül az álmok segítettek, az alvás és azok a barátok, akik mellettem vannak. Éreztem, hogy szeretnek, velem vannak, ezért erőt adott. Valamint az írás is.:) Az a jó benne, hogy eltereli a gondolatokat, csak van, mikor már nem volt erőm, akkor jött a pihenés.:/:)
    Na, megyek is olvasni, imádtam ezt a fejit is!(L):)

    Puszikaaa

    VálaszTörlés
  17. Naná,hogy fáj Robnak,amit tett!És tuti azóta minden pillanatban bánja,hogy milyen kretén volt!Nagyon tetszett a kis éjjel felbukkanó tűzlétrás akciója!És akármennyire is nem akarja kim,de hatással van rá rob bűnbánata...
    csao dona

    VálaszTörlés