2010. november 15., hétfő

27. fejezet - Titok, amit mindenki tud

Sziasztok!
El sem hiszem... tudtok ti, ha akartok! :) Nagyon jólesett az összes megjegyzés - természetesen a chat-ben írt megjegyzéseket is elfogadom. Komolyan óriási meglepetést okoztatok és nagyon megkönnyebbültem. Nagyon izgultam, hogy tetszeni fog-e nektek ez a rész, hisz ez az egyik legdrámaibb jelent, amit írtam. Örülök, hogy bejött nektek és, hogy annyi szép, dicsérő szavakkal illetettek. Bocsánat mindenkitől... tudom, hogy gonosz vagyok :D ilyen függővéget... :D

Csak hogy tudjátok... valami nekem megvan, ami Robert Pattinson-nak biztos nincs! Ti itt vagytok nekem, a világ legklasszabb olvasói, lányai, nőjei. Én ismerlek titeket, még ha nem is személyesen és ez egy óriási kincs. Mindenki egytől-egyig szuper és hihetetlenül élvezem, hogy miket váltok ki belőletek. Úgyhogy most az egész világ megtudta, hogy nekem és Robikának (ahogy én hívom :D) van a világ legszuperebb, legaranyosabb, legszebb és legkitartóbb rajongói a Földön :D Köszönöm nektek!! <3333
A sok rizsa után jó olvasgatást mindenkinek!
Szeretlek titeket!
Puszi: Klau





A gyomrom felkavarodott, a fejem zúgott és a kezem libabőrös lett, amikor meghallottam Matt hangját. Igaz – visszhangozta az elmém. De bár ne lenne…

- Mi? – nézett rám Rob. – Te…?
- Mit érdekel az téged? – kérdezte Matt.
- Úristen! – ájuldozott Sam. Lucy lefékezett mellettem és a vállamra tette a kezét. Az érintése hűvös volt, mégis jól esett.
- Szóval neked volt egy bátyád? – kérdezte Rob.
- Nem! – válaszoltam hidegen.
- Akkor mi is igaz pontosan? – húzta fel egyik szemöldökét, de egy csepp megbánást sem mutatott, amint kiderült, hogy soha nem volt bátyám.
- A szánalmas és unalmas történet – idéztem a szavait, miközben felé lépkedtem dühös léptekkel – egy kitalált gyilkosságról. Csupáncsak végignéztem legjobb barátnőm gyilkosságát, majd 2 hétig kómában hevertem és nyertem ráadás 2 hetet a sürgősségin. Így már nem is olyan szánalmas a dalocskám, nem igaz? – kérdeztem ridegen, mikor elé értem.
- Én… én… - dadogta a meglepetéstől.
- Dögölj meg! – kacsintottam rá vigyorogva, majd a csengő hangja szakította félbe az „előadást”. Szó nélkül hátat fordítottam mindenkinek és kivágtattam az ajtón.

Dühös és ingerült léptekkel vágtam át a folyosón, ami lassan megtelt az órákról kiszabadult diákokkal. A fejem még mindig zúgott és a gyomrom egyre erősebb lüktetése jelezte, hogy valami nem stimmel. A női mosdó felé vettem az irányt, a nyomomban Matt-el és Lucy-vel. Nem szóltak semmit, de éreztem a jelenlétüket – és Matt túl sok parfümét. Amint beértem a női mosdóba a könnyeim ismét előtörtek, a remegés visszatért és a gyomrom… Hát jobb lesz megközelítenem egy mosdókagylót…
A hideg csempének támasztottam a homlokom és zokogtam. A szememet szorosan lehunytam, de ismét a régi képek jelentek meg a szemem előtt. A sötét utca, a 2 támadó, Amy sikítása… kések, vér, holttest, fájdalom… lebegés, kórház, temető és Amy fájdalomtól eltorzult arca, majd a fény kihalása a szemében. A könnyeim gyarapodtak, Lucy a hátamat simogatta, Matt pedig dühöngött. Próbálta fékezni a haragját a le-feljárkálással, de nem igazán sikerült neki. Várjunk ez a női mosdó! Matt?!

- Azt hiszed, egyedül hagylak? – válaszolt a tekintetemre.
- Jobb? – kérdezte Lucy, mikor csendesedtem egy kicsit.
- Még mindig fáj – suttogtam.
- A rohadék… - hallatatta Matt.
- Matthew! – szólt rá Lucy.
- Bocs, de igazam van – vont vállat bátyám.
- Ezzel nem vitatkozom, de ne most!
- Erős vagyok, erős vagyok, erős vagyok – mondogattam magamnak.
- Erős vagy! – mosolygott rám Lucy.
- Erősek vagyunk – vigyorgott Matt is.
- Egyetértek – egyenesedtem ki – de most megyek és hányok egyet! – szaladtam az egyik fülkébe, majd célba vettem a mosdókagylót és telitalálat. Lucy segítőkészen fogta hátra a hajam, hogy ne hányam le.
- A gyomrom nem elég erős – nyöszörögtem a hideg csempén, miután végeztem.
- Hát arra még gyúrni kell – húzta le a WC-t Matt.
- Szólj, ha megint kell! – utasított Lucy.
- Már minden kijött, ami bennem volt – nyugtattam meg, majd feltápászkodtam.
- Mit csinálunk? – kérdezte Matt. Sóhajtottam egyet.
- Visszamegyünk.
- Az kizárt – ellenkezett.
- Nézd, azt akarom, hogy ne sajnáljanak és az úgy nem fog menni, hogyha én most felszívódok! Amúgy meg most kötöttétek az orrukra a titkomat. Nem hagyok itt semmit! – makacskodtam.
- Mégis mit kellett volna tennünk? Hagyjuk, hogy megalázzon? – kérdezte Lucy.
- Már megtette – suttogtam alig hallhatóan.
- És ezért meg is fizet – felelte Matt.
- Majd én elintézem – biztosítottam róla, miközben a tükörképemet tanulmányoztam.

A sminkem lefolyva, a szemem vörös árnyalatot öltött. Lucy segítőkészen nyújtotta felém a szempillaspirálját és a szemcerkáját, majd rendbetettem magam – már amennyire lehetett. Kiléptünk a folyosóra. Mondanom sem kell mennyire meglepte a mellettünk elhaladó diákokat Matt kilépése a női mosdóból. Ráadásul 2 csajjal jött ki… nem is értem, mire következtethetnek…

- Ismeritek ezt a viccet? Reggel a mosdó mellé ültem és rögtön felment bennem a pumpa.
- Ahj – nevettem.
- Aú… - gondolkodott el vigyorogva Lucy. A diákok kezdtek lassan beszállingózni a terembe, ahogy mi is tettük.
- Várj! – szólt rám Matt, amint a terem ajtaja elé értünk, és kezembe nyomott egy csokit. Kérdőn néztem rá – így azt fogják hinni, hogy a büfében voltunk.
- Nagyon okos, Sharloke – ütögette meg a vállát Lucy.
- Köszönöm – húzta ki magát, majd belépett a terembe. Lucy mosolyogva követte és én követtem a példájukat.

A tanárok már bent voltak, de szerintem ki sem mentek. A csengő még nem szólalt meg, úgyhogy még nem kezdődött meg az óra… nem vádolhatnak késéssel. Amint beléptem mindenki csodálkozva figyelt. Valószínűleg azt hitték, hogy elhúzom a csíkot. Hát tévedtek…
A csokit ritmusosan ütögettem a tenyeremhez, miközben a felfelé vezető lépcsőn haladtunk a sorok között. A teremben mindenhol zavart és kíváncsiskodó pillantásokba ütköztem. Leültem a helyemre és kényelembe helyeztem magam. Elővettem a telefonom és megnéztem rajta az időt. Még volt 5 perc az óra kezdetéig, mégis mindenki bent volt. Akár el is kezdhettük volna, ehelyett halálos csend uralkodott a helyiségben. A csokit feltűnésmentesen visszacsúsztattam Matt zsebébe, de újra a kezembe nyomta.

- Edd meg! Úgy sincs benned semmi – mondta feszülten, miközben Robot fürkészte, aki meg minket fürkészett.
- Köszi – bontottam ki a csokit a csomagolásából. 2 perccel később már be is termeltem. A telefonom rezegni kezdett a zsebemben. Előkotortam, majd felvettem.
- Anya? – szóltam a telefonba.
- Szia, kincsem! Minden rendben? Jól vagy?
- Persze – hazudtam.
- Kicsim! – követelőzött.
- Oké… van egy titkom, amit már mindenki tud. Hogy ne lennék jól? – tettem fel a költői kérdést.
- Amy? – találgatott, pedig még a nevét sem szokta megemlíteni, részben miattam, részben az aggodalma miatt.
- Eltaláltad. De ne törődj ezzel! Hamarosan otthon leszek – ígértem és már a gondolat is jólesett.
- Jó neked – sóhajtott. – Le kell tennem! Jön a főnök! Szeretlek!
- Én is! Szia! – bontottam a vonalat. Most még többen néztek engem.
- Kíváncsiak vagytok a hegekre is? – kérdeztem olyan hangosan, hogy mindenki meghallja. A kíváncsi szempárok leszálltak rólam.
- Sajnálom – mondta maga elé Lucy – Nem kellett volna felhoznom.
- Nem a te hibád! A helyedben én is ezt tettem volna – öleltem meg, aztán megszólalt a csengő. Elengedtük egymást, majd az emelvényre szegeztem a tekintettem, ahol Sam állt és az a „képződmény” mellette. Az előző óra után már nem nevezném embernek.
- Kim, én szeretnék mindenki előtt… - kezdte a képződmény.
- Tudom, hogy nagy kérés, végül is ez egy egyetem, de tanulhatnánk is valamit! – vetettem fel roppant forradalmi ötletem.

Legalább a cinizmusom nem hagy cserben. Sam és a képződmény (azt hiszem a továbbiakban így fogom nevezni) meglepődtek, majd témát váltottak. Végre nekilendültünk a tananyagnak. Ejtettük ezt a Dreams-es feladatot, pedig meghallgattam volna néhány ember dalát. Mondjuk Lucy-ét vagy Luke-ét. Talán megkérem majd őket, hogy adják elő nekem…
Az anyag szörnyen unalmas volt és nehéz. Sam megpróbálta egyszerűen és világosan elmagyarázni a mondandóját, mégis elég nehézkesen ment az anyag. Buzgón jegyzeteltem, mégis érzetem, hogy valaki néz. Nem kellett felemelnem a fejem ahhoz, hogy tudjam, ki néz. Nem törődtem vele, még ha piszkosul zavart is, de nem néztem fel. Az írásba temetkeztem, mégis el-elkalandoztak a gondolataim. Persze, minden gondolatom a mai zűrös napom körül forgott. Nem lesz még egy ilyen nap az évben az biztos… legalábbis remélem.

- Hé, miért nevezik el a pasik a farkukat? – kérdeztem suttogva Matt-től, hogy agyonüssem az időt, amíg Rob (elnézést, a képződmény) dadog.
- Na? – nézett rám kíváncsian.
- Hogy ne egy idegen gondolkodjon helyettük – válaszoltam, mire mellettem hangos nevetés tört ki.
- Ez csúnya volt – bökött oldalba.
- De igaz – nevetett tovább Lucy és én is vele nevettem. A képződmény türelmetlenül nézett ránk, de nem szólt semmit. Ezek után nem is ajánlom…

Életem leghosszabb és legunalmasabb énekóráján voltam túl és a cuccomat pakoltam a táskámba. Egyre többször ásítottam, aminek „természetesen” az oxigénhiány volt az oka. Amint lefelé lépkedtünk a képződmény közelített felém. Lucy és Matt mellettem termett, akárcsak két testőr. Nevetségesek voltak, mégis hálás voltam nekik.

- Beszélhetnénk Kim? – kérdezte a képződmény, nem érdekelve, hogy Matt elzárja az utat.
- Neked Kimberly! – szóltam rá. Vágott egy grimaszt, de nem tágított. – Nincs miről beszélnem veled.
- Kérlek…
- Tudod, szívesen kikaparnám a szemeidet, de megérdemled, hogy tükörbe kelljen nézned minden egyes nap... – mondtam végül majd elhúztam mellette.

Nem volt szándékomban beszélni vele, akár az idők végezetéig kitartok. Ebbe még a gyomrom is beleremegett, hiába tagadtam magam előtt. Ez a mai nap olyan volt számomra, mint egy rúgás. Talán jobb lett volna, ha fel sem ébredek – futott át az agyamon. Ekkor eszembe jutott az a mondat, amit a képződmény mondott: Bánom a percet, mikor utánad ugrottam. A gyomrom görcsbe rándult, a szemem ismét könnyben úszott. A fájdalom percről percre erősödött, nemhogy szűnt volna. A mellettem lépkedő Matt éppen a munkahelyemre kísért. Félt, hogy követne a képződmény. Na, azt tenné meg…

Csendesen haladtunk a New York-i félhomályban. A taxik és a tolongó járművek alig bírták türtőztetni magukat a zsúfolt utcán. Könnyedén kielőztük őket gyalog. A délutánom homályosan és monotonban telt el. Néhány vevő, leckeírás, akárcsak régen. De ezen a délutánon nem tettem meg valamit, amit mindig elvégeztem. Nem írtam. És tudtam, hogy már soha többet nem is fogok…

17 megjegyzés:

  1. nah hát igen
    ez jogoss volt a vége töle:)
    a helyébe én sem irnék eg yolyanrol aki meg tudja a képzeletbeli szeméyröl hogy egy bunkó
    kiváncsi vgayok mi lesz még itt
    remélem megint hamar jön a friss
    lányok huzzatok bele
    puszy
    kitty

    VálaszTörlés
  2. Most megint annyival tudom a legjobban hogy: WOW! csupa nagybetűvel...
    Talán annak örülök a legjobban hogy a "képződmény" nem tett rá még egy lapáttal! Kíváncsi vagyok hogyan fog eltelni a többi énekóra! És annak nagyon nem örülök hogy Kim nem fog többet írni:( vagyis a közeljövőben!(a remény hal meg utoljára:D)

    VálaszTörlés
  3. Klau!
    Ez a fejezet is őszintén mondom fantasztikus volt. (Még, hogy nem vagy író, meg a nyomomba se érsz! chhh...) Napról napra lesem, jön-e friss, egyszerűen imádom, amit írsz. És bár ezek a részek végtelenül szomorúak, és Rob sem szent, azért én mégis nagyon szeretem ezeket olvasni. :)
    Tetszett, hogy Kim nem futamodott meg, hogy azért is odament. Rob most tuti, hogy pokolian érzi magát, megjegyzem meg is érdemli (bár valamilyen szinten... hogy is mondjam, szóval azért neki sem könnyű megbízni másban, elhinni dolgokat és sajnos hamar elborul az agya, és lehet, hogy nem is úgy gondolta, csak abban a pillanatban az volt az első, ami eszébe jutott).
    És még mindig imádom a párbeszédeidet, a frappáns válaszokat, amiket a szereplők szájába adsz. :)
    Csak így tovább, én várom a frisst.
    Puszi
    Pixie

    VálaszTörlés
  4. nyáu*recseg a vonal*
    Szia Klau! :D
    Nos. :D Hát hm.. :D Van pár mondat, ami tetszett, és Kim szájából hangzott el, gondolom tudod, melyikre gondolok :P
    ÉS hát, hogy mondjam. :D Tetszett, Rob megkapta, bár én még adtam volna neki.. :D Mert ugye, azért egy ilyen sértést nem hever ki Rob :P Vagy nem szóltam volna semmit hozzá. :D De látom te se-se, vagyis a középutat választottad. :);)
    De azért tudod, remélem hamar kibékülnek, és megint minden a régi lesz, mert elég rossz olvasni a fejezeteket úgy, hogy Rob most gonosz. :D Nos, de mint elmondtam :P Minden a te döntésed ;)
    Várom a folytatást!
    puszillak, Evy ♥

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Ez a rész konkrétan SOKKOLT! Rob minden egyes szót megérdemelt! Mekkora egy görény,bocsánat képződmény:P! Szegény Kim most már tudják a titkát, én nem hiszem hogy ezt tudni akartam volna:( Egy ilyet átélni,az nem lehetett egyszerű,sőt!Rob most válthat pincsi üzemmódba,de nagyon gyorsan és kezdheti jóvá tenni a baromságait!É mindez egy kép miatt?!....

    Nagyon várom a kövit!

    VálaszTörlés
  6. wooooowwww
    szegény Kim...
    azért nem néztem volna ki Robból, hogy ekkora egy bunkó paraszt...
    remélem, hogy Kim felpofozza egyszer kétszer....
    nagyon tetszett és nagyon jó lett
    várom a következő részt:)

    VálaszTörlés
  7. Huha szegény Kim .
    Hogy lehet ilyen Robert ?
    Hogy halt meg Amy ?
    Ki ölte meg milyen hegei vannak Kimnek .
    Két testör ( Lucy és Matt ) :P

    VálaszTörlés
  8. Te tényleg meg akarsz ölni!
    Ilyen fejezeteket!
    Nagyon tetszettek!
    Nagyon várom a folytatást!
    Puszy Chanel

    VálaszTörlés
  9. Húhh..
    nah ebből kiváncsi vok hogy fogja kivenni magát Rob..
    Kim pedig.. OMG ilyen traumát én nem tudom hogy heverném ki..
    nagyon tetszett :)
    várom nagyonnagyonnagyon a kövit :D
    Puszi
    Natii

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Khm... Amy története - hogy kedves kis unokaöcsémet idézzem - ez dúúújva! Még olvasni is rossz volt. Most néznem kell valami vidámat, nehogy erről álmodjak...
    A "képződmény" - ezen mekkorát röhögtem :o) - jól megkapta, megérdemelt minden egyes szót! Remélem észhez tér, és kibékül majd Kimmel.
    Na nem szaporítom a szót. Ez a rész is nagyon tetszett!!!! Már alig várom a folytatást!
    Puszi! Ancsi

    VálaszTörlés
  11. sziia!
    új olvasod vagyok, ma kezdtem a sztorid és egyhuzamban végig olvastam. egyszerüen abbahagyhatatlan! (:
    nagyon tetsziik!
    várom a folytatást!
    puszi, Kinga

    VálaszTörlés
  12. nagyon jóóóóóóóóóóóóóó, csak ennyit tudok mondani IMÁDOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    én is nagyon várom már a folytatást

    VálaszTörlés
  13. Szia!

    Nagyon tetszett ez a rész. Fantasztikus az, ahogy leírtad, hogy Kim erős maradt (és persze a beszólásai is jók voltak).
    Csak így tovább!:D
    Puszi

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Hát hol is kezdjem... mondjuk ott hogy FANTASZTIKUS vagy:) imádom a sztoridat! kb 1 hete kezdtem el olvasni és sajnos túl gyorsan fogytak a sorok. Ami persze csak számomra sajnos, mert ez számodra azt jelenti, hogy nem tudtam abbahagyni az olvasást! minden egyes rész végén azt éreztem, hogy még, még. az előző feji végével kicsit kiakasztottál. nem tagadom, hogy a padlót súrolta az állam:) a mostani rész végén megérdemelte Rob hogy így bánjanak vele és Kim helyében én se írnék erről a bunkó fazonról:) tetszik, hogy Kim ilyen elszánt és próbál erős lenni. kiváncsian várom mi fog ebből kisülni!
    millió csók, Nicolett

    u.i.: a mai naptól kezdve hivatalosan is rendszeres olvasóddá váltam:) ami azt jelenti hogy minden részhez kapsz tőlem komit;)

    VálaszTörlés
  15. SZia!
    Nagyon tetszett ez a rész is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D
    puszi

    VálaszTörlés
  16. Szióka!:)

    Neeee! Ne hagyja abba a Dreams-et!:( És te se!:D Hú, talán ez a fejezet volt e legérzelmesebb. Szerintem most már megtudtuk Kim legmélyebb titkát, amit próbál eltemetni magában. Talán ki fognak békülni, és Rob fel fog nézni rá, amiért ilyen erős... de hogy szerelem legyen, újra.:O Nem tudom, leemelem a kalapomat Kim előtt, ha még ezek után is meg tud bocsátani neki. szerintem egyáltalán nincs mentség arra, amit RObert tett... még az sem, hogy nem tudta, féltékeny volt és zavart. Ez szemétség volt, és nem először, ezért biztos vagyok benne, hogy lesz még.
    Jaj, nagyon félek, hogy Kim még többet fog csalódni.:(
    Megyek olvasni tovább, még van pár fejezet.:)

    Puszikaaa

    VálaszTörlés
  17. Nagyon-nagyon kíváncsi lennék Rob szemszögből a történtekre egészen onnantól,hogy Kim megtalálta Rob szobájában azt a fényképet....Különösen a két utóbbi fejezetet...Milyen ellentmondás lehetett az előbbi fejinél a gondolatai és a szavai között....és mennyire ostorozhatta magát,miután kiderült az igazság...A "képződmény"-hát ez rohadt jó volt...lesznek még itt nagyon érdekes dolgok..
    csao dona

    VálaszTörlés