2010. október 6., szerda

Talán...

Sziasztok!

Nagyon el vagyok keseredve lányok (esetleg fiúk)! Talán tényleg nincs jogom "pattogni", mert nem mindig hoztam rendszeresen a frisst - hozzáteszem egyáltalán nem azért hoztam későn a frisst, mert nem akartam - de az utóbbi napokban teljesen kiakasztottatok! Én tényleg mindent megteszek, órákat dolgozok, próbálom tartani azt a szintet, amit elvártok, de egyszerűen nem kapok visszajelzéseket, így úgy érzem nincs értelme folytatnom. Szerencsére vannak kivételek - Nati, A&B, Hugí és Emi (bocsi, ha valakit elfelejtettem volna). Én nagyon sajnálom - nálam senki nem jobban - de ha ez így halad tovább, akkor kénytelen leszek bezárni az oldalt. És nemcsak ezt az oldalt, hanem a másikat is (Dreams)! Úgy gondolom, hogy semmi értelme gyötörnünk egymást...

Ha valaki más véleményen lenne... hát tegyen ellene. Rossz érzés látni, hogy 1 vagy 2 komit kapok, miközben én órákat töltök a gép előtt, hogy nektek megfeleljek. Nem tudom, azért van-e az egész, mert lusták vagytok írni egy komit, vagy azért, mert nem vagyok jó "író". Most biztos mindenki egy hisztis libának tart, és úgy gondoljátok, hogy csak rossz napom van vagy ilyesmi... de nem. Ez az írás dolog az életem egyik legszebb és legizgalmasabb része, csak nem tudom, hogy érdekel-e titeket a dolog... ha nem hát úgy is jó. Csak szóljatok!

Kérlek, aki ezt olvassa, az írja meg, hogy mi legyen. Folytassam, mert tetszik neki a sztori és az én stílusom, vagy hagyjam a francba az egészet...
Előre is köszi! :(

9 megjegyzés:

  1. Szivi abba ne merd hagyni!
    Ha abbahagyod biztos lehetsz benne, hogy hamarabb találkozunk, mint gondolnád!:Dxd
    Szóval ha meglátom, hogy nem látom a blogod/xd/ akkor még nem tudom mi lesz, de majd kitalálom!:Dxd
    Puszy Chanel

    VálaszTörlés
  2. Drága egyetlen nővérkém, csak két dolgot írok le:
    1. Seggberuglak, ha abbahagyod.:D
    2. Klaudia ( képzeld el h. kimondom a neved) most nevetsz! xD

    VálaszTörlés
  3. Na neee! Ne merd abba hagyni mert tuti kinyuvasztalak tuti fix! És ez nem csak ígérgetés!:)
    Én nagyon szeretem ezt a történetet és imádom is olvasni! Szóval eszedbe ne jusson nekem ezt bezárni!

    VálaszTörlés
  4. Szija!

    Ne hagyd abba semmiképp se az írást, mert nagyon szeretem igaz nem sokszor szoktam írni, de csak azért mert máshova se nagyon van időm, néha még olvasni se tudok :S sajnos DE én bizton kijelentem hogy remek író vagy és azt is hogy imádom a történeteidet :)

    puszy zsuzska

    VálaszTörlés
  5. NENENENENE NE HAGYD ABBA MERT MEGŐRÜLÖK
    Natii

    VálaszTörlés
  6. én szeretném ha folytatnád én nagyon szeretem a történetedet. Sajnálom, hogy eddig nem írtam kommit, változtatok a viselkedésemen

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Hétfőn találtam rá a töridre (meg a másikra is), és nekem nagyon tetszik! Szóval abba ne hagyd! Én tuti olvasni foglak! Ancsi

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Könyörgöm folytasd! Nagy hiba lenne abbahagyni :( Megígérem, hogy rendszeresen írok kommentet is csak könyi folytasd! PLEASE! Egyedi és szuper mind2 történeted. Nagyon szeretem.
    FOLYTATÁST!
    Köszi előre is (reménykedem)
    Pixie

    VálaszTörlés
  9. sziaaa
    ha amikor olyan kijelentéseket teszel h abba hagyod ügye tudod h az életeddel játszol ?! xD
    neeee kérlek !!! azért nem irtam mert nem voltam gépközelbe és nem volt időm irni komit :S
    egyp mikor lessz frisss ???
    nagyonjóóóóóóó a töri !!!!! nagyon király a törid ;)
    pusziii Repcsii

    VálaszTörlés